خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: همت خود را در مسير قرآن قرار دهید تا علوم و معارف قرآن در جامعه گسترش پيدا كند. مي‌توانيد در سه مرحله ابتدای، متوسطه و نهایی اين فعاليت را انجام دهيد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۸۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن و جمعی از مدیران دانشگاه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنی فرمودند که باید استکبار ستیزی به دست آورید بنابراین باید این حرکت و هدف ادامه داشته باشد و در تمام زمان‌ها و مکان‌ها در کنار یکدیگر باشید.

وی خاطرنشان کرد: آیات قرآنی دارای نکات ظریفی است که باید به این نکات دست پیدا کرد و این امر ادامه پیدا کند و معارف توسعه پیدا کند تا حرکت مثبتی برای جامعه باشد و مردم نورانیت و تبلور آن را در معارف مشاهده کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قرآن هدایتگر جامعه است گفت: جمعی که در مسیر حق هستند خداوند به وسیله قرآن هدایت می‌کند. قدر خود را بدانید و فعالیتتان هدایت کردن به وسیله قرآن باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ همت خود را در مسیر قرآن قرار دهید تا علوم قرآن در جامعه گسترش پیدا کند. می‌توانید در سه مرحله ابتدایی، متوسطه و نهایی این فعالیت را انجام دهید به طوری که در مرحله ابتدایی مقدمات، در مرحله متوسطه معرفت و مرحله نهایی اخلاص آموزش داده شود.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: بر اساس سخن امیر مومنان(ع)  علم، عمل و اخلاص در حوزه قرآن باید پیاده شود و پیرو مکتب اهل قرآن باشید تا خداوند شما را اهل بهشت قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها