خبرهای داغ:
به منظور تسهیل در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران، سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان قزوین راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۸۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین طی دیدار با غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، تفاهم‌نامه راه‌اندازی سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان قزوین را منعقد کردند.
حذف کاغذ‌بازی، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، تسهیل در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران از مهمترین اهداف راه‌اندازی سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان قزوین است.
تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارایه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگران از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه یاد شده می‌باشد.
در این دیدار، نصیری با بیان اینکه همه مسوولان مدیون رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، گفت: خدمت به این خانواده‌ها فقط وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه از وظایف همه دستگاه‌هاست.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین افزود: هر دستگاهی که می‌تواند در رفع مشکلات و ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران کاری انجام دهد باید شرایط برای تسهیل خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه را فراهم کند.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین برای اینکه بتواند خدمات را در زمان کوتاه‌تری به جامعه ایثارگران ارایه دهد، سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای را راه‌اندازی کرده است.
در ادامه دیدار، حقایق‌پور گفت: آرامش و امنیت حاکم در کشور مرهون ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌باشد، به همین دلیل همه مسوولان مکلف به ارایه‌ی خدمات به این قشر معظم جامعه هستند و کسی در این راستا نباید کوتاهی کند.
وی با اشاره به اینکه نگاه شما مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در رسیدگی به امور جامعه ایثارگران مطلوب است، افزود: باید چنین نگاهی در بین همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی به وجود آید تا با تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات آنها برطرف شود.
در ادامه دیدار، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مشکلات جامعه ایثارگران در تامین اجتماعی اشاره کرد که پس از بحث و تبادل‌نظر راهکارهای لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.
گفتنی است: یکی از کارکنان بنیاد به عنوان رابط تامین اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، امور مربوطه به سوابق بیمه‌ای جامعه ایثارگران را با ورود به سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان قزوین انجام می‌دهد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها