خبرهای داغ:
مسئولان حكومتي به خواسته هاي مردم توجه كنند و براي وضعيت معيشت فكري بكنند. پاشنه آشيل انقلاب اسلامي نه آمريكاست نه تمام بدخواهان انقلاب مي باشد و تنها چيزي كه مي تواند انقلاب را با استحاله و چالش شديد روبرو كند همان وضعيت معيشت و اقتصاد بوده كه متاسفانه تا كنون نتوانسته است مردم را قانع كنند .
کد خبر: ۸۹۷۳۲۸۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

خبرگزاری بسیج در قزوین: مسئولان حكومتي به خواسته هاي مردم توجه كنند و براي وضعيت معيشت فكري بكنند. پاشنه آشيل انقلاب اسلامي نه آمريكاست نه تمام بدخواهان انقلاب مي باشد و تنها چيزي كه مي تواند انقلاب را با استحاله و چالش شديد روبرو كند همان وضعيت معيشت و اقتصاد بوده كه متاسفانه تا كنون نتوانسته است مردم را قانع كنند .
اعتراضات چند روز اخير دلايل مختلفي دارد كه بخشي از آن بيروني و بخشي هم به عملكرد دروني مسئولان برمي گردد. در قضيه برجام به قدري بزرگ نمايي شد و وعده هاي رنگين فانتزي داده شد كه مردم در انتظار مدينه فاضله به بست نشستند تا شايد آن منجي تابان فرا برسد و كدخدا دستي بر سر ملت بكشد. در نهايت برجام با دفاع تمام قد رييس جمهور و هوادارانش به فرجام رسيد اما مردم مشاهده كردند هم تحريم ها ماند هم هسته اي رفت و چيزي جز گراني و ركود و بيكاري عايدشان نشد.
آمارهاي خيالي و رشد 13 درصدي اقتصاد يا بزرگترين رشد اقتصادي دنيا كه از زبان مسئولان دولتي جاري شد و هم زمان چهار وزير نسبت به وضعيت نابسامان اقتصاد هشدار دادندكه در كابينه بعدي جايي براي ماندن نداشتند. از طرفي مكرر نسبت به حواله دادن تمام مشكلات و ناكار آمدي ها به دولت گذشته طيف عظيمي از جامعه را برآشفت زيرا آمارهاي داده شده در خصوص تورم و رشد اقتصادي با واقعيت زندگي مردم مطابقت نداشت كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري بود.
دولت مردان عنوان مي كردند كه فروش نفت به 4 ميليون بشكه رسيده وتمام بانك ها با ايران مراوده دارد و برخلاف گذشته پول نفت را به طور كامل و نقد دريافت مي كنيم كه ناگهان عنوان مي شود كفگير به ته ديگ خورده و بنزين 1500 به همراه رشد 200درصدي قيمت گازوييل و قطع يارانه 30ميليون نفر براي جبران كسري بودجه دولت و كارهاي عمراني صداي مردم با لحن اعتراض شنيده مي شد.
چگونه بيشترين رشد اقتصادي دنيا را داشتيم،3 سال گذشته از ركود خارج شديم،فروش نفت 3 برابر شده و تمام پول از طريق سيستم بانكي دريافت مي شود اما دولت براي خزانه خالي خود دست در جيب مردم مي كند كه با هيچ منطقي نمي توان اين پازل ها را كنار هم چيد. اگر رشد اقتصاد ما رتبه نخست دنيا را داشته چه لزومي دارد در كنار تورم تك رقمي به يك باره بيش از 300 درصد تورم اكتسابي از جيب مردم داشته باشيم و اين نشان مي دهد دولت در بخش صادرات و درآمد زايي حتي با آمار هاي داده شده فروش نفت با مردم به صداقت رفتار نكرده است.
مردم با اعتراض به وضعيت اقتصادي به خيابانها آمدند اما باز هم جهانگيري با ادبيات نسنجيده و دروغ اعتراضات را متوجه نظام دانست و از فرداي همان روز شعارهاي ساختار شكنانه عليه انقلاب داده شد.ناكار آمدي دولت در تحقق وعده هاي اقتصاديش ارتباطي به نظام نداشت.
پس از اين اتاق فكر هاي موساد سيا واينتليجنت سرويس به ميدان آمدندو انحراف در خواسته هاي مسالمت آميز مردم را كليد زدند و كار به آشوب و كشته و زخمي شدن برخي از افراد بي گناه گرديد كه قرباني هوس شيطان بزرگ آمريكا شدند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها