خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

اغتشاش در ایران محکوم به شکست است/مسئولین دلسوز مردم باشند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که همواره پایبند این نظام و مقام معظم رهبری هستند و مسئولین باید باید به فکر مردم، جوانان و قشر ضعیف جامعه باشند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق مانع از بروز دوباره اتفاقاتی در کشور شوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، تاثیر راهپیمایی در دفاع از انقلاب و نظام و نیز مشکلات اقتصاد و معیشت مردم اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم تلاش های اخیر دشمن برای رسیدن به اهداف شومش امروز شاهد خنثی شدن نقشه‌هایشان در کشورمان هستیم.
وی تصریح کرد: ما در جامعه انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار داریم که در دنیا بی‌نظیر است و همین موضوع سبب حسادت‌های دشمنانمان شده که به وضوح قابل رویت می‌باشد و امروز بسیار خرسند و خداوند را شاکریم که امنیت به کشورمان باز گشته است.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تشریح کرد: هرچند که امروز امنیت به کشورمان بازگشته است ولی باید مسئولین و دولتمردان نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه دقیق‌تر و دلسوزانه‌تر عمل کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: جوانان کشور همواره و در لحظات حساس در صحنه حضور داشته و زحمات بسیاری را برای کشورشان کشیده‌اند لذا لازم است مسئولین نیز توجه ویژه‌ای را به قشر جوان و نیازهای آن‌ها به موضوعاتی چون اشتغال و ازدواجشان داشته باشد.
عدالتی توضیح داد: ملت ایران بار دیگر با تمام قوا در مقابل دولت امریکا که خواهان فلج کردن جمهوری اسلامی ایران است ایستاد و ثابت کرد که ما خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم گرفته و در هر شرایطی استقلال کشورمان را حفظ خواهیم کرد.
وی مطرح کرد: ما باید در برنامه‌ریزی ها اقتصادمقاومتی را سرلوحه خود قرار داده و با توجه به راهبردها و هدایتگری‌های مقام معظم رهبری و هم‌چنین برنامه‌ریزی‌های دقیق سبب توسعه کشورمان شویم.
این مسئول با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور ابراز داشت: علیرغم نارضایتی‌های اخیر مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی باید دانست که دخالت دشمنان و بیگانگان دلیل اصلی این ناآرامی‌ها است که از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و با اغوای برخی از افراد غافل باعث به وجود آمدن این اتفاق در کشور شدند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین تبیین کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که همواره پایبند این نظام و مقام معظم رهبری هستند و مسئولین باید باید به فکر مردم، جوانان و قشر ضعیف جامعه باشند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق مانع از بروز دوباره اتفاقاتی در کشور شوند.
عدالتی در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولین باید با فکر باز و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به موضوعات اقتصادی و معیشتی نسبت به مشکلات ملت چاره‌ای اندیشیده و تا حدودی کشور را از گزند توطئه‌های بیگانگان در امان نگه دارند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار