خبرهای داغ:
شيرين عبادي در پيامي خواستار ادامه اعتراضات مدني شد و از پايمال شدن حقوق مردم ابراز نگراني كرد. كمي تعجب كردم كه اين شيرين خانم عبادي چرا هنگام تحريم و فشار اقتصادي به مردم و ايجاد محدوديت هاي بين المللي دلش براي مردم نمي سوزد
کد خبر: ۸۹۷۳۳۲۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

خبرگزاری بسیج در قزوین: شيرين عبادي در پيامي خواستار ادامه اعتراضات مدني شد و از پايمال شدن حقوق مردم ابراز نگراني كرد. كمي تعجب كردم كه اين شيرين خانم عبادي چرا هنگام تحريم و فشار اقتصادي به مردم و ايجاد محدوديت هاي بين المللي دلش براي مردم نمي سوزد اما در همه اعتراضات و نا فرماني هاي مدني نقش فرماندهي را به عهده گرفته و جنگ داخلي را براي استيفاي حقوق مردم در دستور كار قرار مي دهد؟
شيرين عبادي طلاق را بارها تجربه كرده و پايبند به خانواده نمي باشد او تنها برنده جايزه نوبل مي باشد كه براي ادامه زندگي هم جنس بازي را انتخاب كرده است.مدافع سرسخت اسراييل و ازجمله افرادي بوده كه از كاخ سفيد در قالب ناياك خواسته شد ايران را تحريم كنيد و در مقطعي خواهان حمله نظامي آمريكا به ايران شد.
اين افراد شبيه به كفتارهاي اوكاونگو بوده و هرگاه طعمه اي فراهم شوند بدون رنج و درد با تمام وقاحت به دنبال سهم خواهي هستند از ديگر بانوان دلسوز كه به هند جگر خوار بيشتر شبيه هستند مي توان مريم قجر عضدانلو يا مريم رجوي را نام برد كه در كنار 48 كشور به همراه عراق در طول 8 سال جنگ تحميلي خون جوانان اين مملكت را ريختند و تحريم هاي شديد بين المللي را با همكاري آمريكا رقم زدند.
قاتل شهيدان رجايي ، باهنرو 17000شهيد ترور كه قالب آنان شهروندان بي دفاع بودند. جنگ داخلي با مسلح كردن 25000 نفر در داخل ايران كه منجر به فرار وي با بني صدر از كشورشد و همچنين فروش اسرار محرمانه ايران در عمليات كربلاي 4 كه منجر به شهادت 21000نفر از جوانان اين مرزو بوم در برابر ارابه جنگي ديكتاتور معدوم عراق شد.
انفجار در حرم امام هشتم كه بسياري از زائرين به شهادت رسيدند و جنگ هاي داخلي شهر هزار سنگر آمل و جنگل هاي سياهكل براي تجزيه ايران را نمي توان فراموش كرد كه در اوج غربت انقلاب و مردم چگونه هماهنگ با كفتارها بر گرده اين ملت ستمديده تانك راندند تا اينكه در كمين گاه مرصاد به دام فرمانده جاودان ارتش صياد شيرازي گرفتار شدند و بدر و خيبر را يك جا تجربه نمودند.
بيوه پهلوي كه زماني در اتاق هاي بسته به عيش و نوش با كارتر و نيكسون مشغول بود همان كس كه بيش از 5 كيلومتار خيابانهاي تهران را فرش كرد تا آيزنهاور با ماشين هاي لوكس عبور و مرو ر كند ،قاتل بيش از 70000هزار نفراز مردم براي حفظ تاج و تخت خود، همان فروشنده بحرين و سرزمين هاي زيباي شمال غرب به تركيه ترويج كننده فساد و مواد مخدر دركشور ،ياوران تحريم كنندگان مردم ايران امروز به پا خواسته اند و هوس بازگشت به كشور كرده اند تا بار ديگر كاخ هاي از دست رفته را باز يابند.
همانهايي كه در جنگ ايران و عراق با ديدن تلفات سنگين ايران در خرمال و مجنون و فاو كه نالشي از حملات شيميايي بود ابراز شادماني و خوشحالي كرد امروز در قالب بيوه شاه هوس تاج و تخت كرده است.
كساني كه با سيلي ملت راند ه شده اند هرگز دلسوز مردم و درد و رنج هاي آنان نخواهند بود.
1002/ ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها