خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان:

واردات بی رویه، راهکار رفع معضلات اقتصادی نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد: بهترین راهکار بمنظور قدردانی از حماسه مردم در حمایت از نظام در برابر فتنه گران را حل مشکلات ایشان است.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۲۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون تغییرات لازم بر اوضاع اقتصادی در پی حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی اخیر اظهار کرد: بهترین تدبیر درخصوص وضعیت عرصه اقتصادی توصیه های اکید مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به پتانسیل های درونی می باشد.
وی تصریح کرد: متاسفانه نگاه دولت مردان و مسئولین، نگاه به داخل نیست و تنها راهکار حل مشکلات را وارد کردن امکانات از خارج میدانند.
این مسئول تشریح کرد: مسئولین و دولت مردان نسبت به پتانسیل های داخلی و اقتصاد مقاومتی بی اهمیت و کم توجه هستند و سعی در حل مشکلات از طریق واردات دارند.
صادقی در ادامه عنوان کرد: یقینا راهکار حل معضلات اقتصادی تکیه به داخل خواهد بود و با امید به بیگانه و واردات اجناس خارجی برطرف نخواهد شد اما می توان با رونق بخشی به بازار تولیدات از جمله تولیدات صنعتی و کشاورزی این روش را عملیاتی ساخت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان در نگاه اجمالی به عرصه اقتصاد کشور، توجه به توصیه های رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را همچون محور دانست و ابراز داشت: مسئولان و دولت مردان نیز بنا بر وظیفه، موظف به اجرای منویات رهبری می باشند که البته برخی نیز در این بین به فرمایشات ایشان کم توجه هستند و مسلما همین امر هم سبب ضربه خوردن به پیکر اقتصادی کشور شده است چرا که رهبر انقلاب با تدابیر خود بهترین راهکار را برای مقابله با این وضعیت سنجیده اند.
وی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار بمنظور قدردانی از حماسه مردم در حمایت از نظام در برابر فتنه گران، حل مشکلات ایشان است.
صادقی در خاتمه صحبت های خود مطرح کرد: برطرف سازی مشکلات معیشتی مردم و همچنین رفع معضلاتی همچون رکود، تورم، بیکاری و گرانی می تواند بهترین قدردانی از حضور ملت باشد و برای رفع این کمبودها حتی اگر نیاز شود، انتظار می رود جابجایی هایی هم صورت گرفته و مدیران و مسئولین انقلابی برای پیشبرد اقتصادی بکار گرفته شوند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار