خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: ما باید امروز قیام های بزرگی چون قیام 19 دی مردم قم را ارج نهاده و آن را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم تا در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز آن را الگوی خود قرار داده و از حرکت در مسیر انقلاب ناامید نشوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص قیام 19 دی ماه مردم قم و حماسه چشمگیر مردم همیشه در صحنه اظهار کرد: قیام 19 دی با شرکت و همکاری همه اقشار مردم و با رهبری روحانیت شکل گرفت.
وی ادامه داد: قیام 19 دی مردم قم شتاب خاصی به حرکت انقلاب اسلامی بخشید و پس از آن ما شاهد قیام‌هایی چون قیام مردم تبریز و مردم یزد نیز بوده‌ایم لذا قیام مردم قم را می‌توان آغاز قیام عمومی مردم دانست.
این مسئول با اشاره به حوادث 19 دی ماه سال 56 و بیانات اخیر مقام معظم رهبری مطرح کرد: دشمن از حرکت‌های مذهبی- سیاسی ما بیم داشته و همواره به دنبال راهی برای ایجاد رخنه و نفوذ در بین ملت و هم‌چنین جداکردن مردم از روحانیت و رهبری بوده‌اند لذا باید هوشیار بود.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های گذشته مردم همیشه در صحنه ایران تشریح کرد: ما باید امروز قیام های بزرگی چون قیام 19 دی مردم قم را ارج نهاده و آن را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم تا در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز آن را الگوی خود قرار داده و از حرکت در مسیر انقلاب ناامید نشوند.
حجت‌الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر کشور ابراز داشت: امروز ملت ایران ثابت کرده‌اند که همچون گذشته برای دفاع از ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب آماده‌اند لذا مسئولین نیز باید دین خود را نسبت به مردم ادا کرده و درخصوص مشکلات مردم چاره‌ای راهگشا اندیشیده و به وعده‌های خود عمل کنند.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو از دیدار بیش از هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز قیام 19 دی ماه 1356 مردم قم در صبح امروز خبر داد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها