مسوول بسیج دانشجویی مازندران در گفت‌وگو با «بسیج»:
نوری گفت: مسئولین باید در حوزه مباحث اقتصادی و معیشتی به مشکلات اقشارمختلف جامعه بیشتر توجه کنند چراکه مطالبات آنها مطالبات بحقی است و باید به صورت جدی نسبت به این مطالبات پاسخگویی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۵۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

شهرام نوری مسوول بسیج دانشجویی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان داشت: همواره دشمنان نظام و فرصت‎طلب‎ها به دنبال این هستند تا از فرصت‎های به وجود آمده برایشان چه به حق و چه ناحق، علیه نظام استفاده کنند که ما این را هم در سال 78 دیدیم و هم در سال 88 و اخیرا نیز در اغتشاشات اخیرصورت گرفته در کشور که یک عده‎ای با برنامه می‎خواستند به نظام و انقلاب ضربه بزنند که این هوشیاری مسئولین امنیتی کشور را می‎طلبد که همیشه توجه کنند و با این عناصر برخورد لازم را داشته باشند.

مسوول بسیج دانشجویی مازندران در ادامه تاکید کرد: در پس این اغتشاشات نکته‎ای که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد این است که در حوزه مباحث اقتصادی و معیشتی به مشکلات اقشارمختلف جامعه به ویژه آسیب پذیر بیشتر توجه کنند چراکه مطالبات آنها مطالبات بحقی است و باید به صورت جدی نسبت به این مطالبات پاسخگویی داشته باشند.

نوری با بیان اینکه قطعا وجود مشکلات داخلی ما و این اغتشاشات به ضرر مردم و کشور تمام می‎شود گفت: یکی از راهکارها برای رفع این مسئله این است که مسئولین حرف‎های مردم را بشنوند و در این راستا اقشار مختلف جامعه چون دانشجویان، اساتید و.. تکلیف دارند زبان گویای مردم باشند و مطالبات برحق مردم را از راه های خودش به گوش مسئولین برسانند و مطالبه کنند، همچنان‎که رسانه‎ها نیز باید واقعیت‎های موجود در جامعه را منعکس و مطالبه کنند و مسسئولین نیز به تبع آن باید پاسخگو باشند.

مسوول بسیج دانشجویی مازندران در ادامه این مطلب افزود: یک بحث دیگر نیز مطالبات عمومی است که این باید نظام‎مند شود، البته نظام و انقلاب این ظرفیت را دارد اما باید بستر کار آن را عملیاتی کند که اگر جمعی خواستند یک مطالبه بحقی را بیان کنند با کمال آرامش و در یک فضای مساعد بیایند مطالبات خود را بگویند و مسئولین نیز پاسخگو باشند.

ارسال نظرات