رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛
ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد دهه فجر استان، گفت: پیام اصلی و مهم برگزاری برنامه های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید اتحاد، همدلی و وفاق ملی بین مردم و مسئولان در تمام سطوح باشد.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۷۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: در اجرای برنامه های مدون توسط کمیته های 24 گانه، محور اصلی باید مردم باشد و حرکت منسجم تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول در این راستا جزو اولویت هاست، زیرا که دشمنان نظام و انقلاب با دسیسه ها و توطئه های گوناگون در صدد ضربه زدن به اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی هستند.
وی، انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و زحمات و تلاش های مدبرانه امام راحل در طول سال ها مبارزه علیه طاغوت دانست که لازم است پیام این انقلاب مردمی به بهترین شکل ممکن به نسل جدید که انقلاب را لمس نکرده اند به خوبی و با منطق و استدلال های درست، تبیین و تشریح شود.
تقی زاده اظهار کرد: در این راستا وظیفه و رسالت فرهیخته گان جامعه به ویژه دانشگاهیان، صاحب نظران و افرادی ذی نفوذ همچون خبرنگاران و اصحاب رسانه که صاحب تریبون در جامعه هستند، بسیار مهم و تعیین کننده است تا تاریخ انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل های جوان و جدید بازگو نمایند.
وی، تبیین اندیشه های امام راحل و منویات مقام رهبری را از ویژگی های مهم برنامه های ستاد دهه فجر استان برشمرد و گفت: این برنامه ها باید بیان کننده عزت، اقتدار و امنیت کشور باشد که تمامی آنها را مدیون امام خمینی (ره) و خون شهدا هستیم.
تقی زاده، ناامید سازی مردم نسبت به انقلاب اسلامی را از جمله نقشه های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی بیان کرد و یادآور شد: باید با اجرای برنامه های دقیق و پویا امیدآفرینی را در بین اقشار مختلف مردم همراه با غرور ملی و ایجاد امید نسبت به آینده را زنده کرد که برای تحقق آن بصریت افزائی جزو ضرورت ها می باشد، چرا که بدون بصیرت و دشمن شناسی، تبیین دسیسه های دشمنان میسر نخواهد شد.
وی ادامه داد: جلوگیری از هر گونه پراکندگی باید محور تمامی برنامه های دهه فجر باشد و تاکید بر وحدت و انسجام بین مردم و روحیه خودباوری نباید توسط کمیته های مختلف فراموش شود.
تقی زاده با تاکید بر اینکه دستگاه ها و نهادهای مختلف باید با تمام توان و بضاعت های خود برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر وارد عرصه شوند، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی مسئولان در مسندهای مختلف صاحب میز شده اند و امروز اگر به گرامیداشت دهه فجر بی اعتنائی شود، بدون تردید لطمات آن دامنگیر همه خواهد شد.

ارسال نظرات