نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جایگاه خبر و اطلاع رسانی را بسیار مهم دانست و گفت: لازم است صحت، دقّت و اطلاع رسانی به موقع سرلوحه کار تهیه کنندگان خبر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۲۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در  نشست با مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر با تأکید بر نقش مهم اطلاع رسانی به موقع و خبررسانی اظهار کرد: جهان استکبار با در اختیار گرفتن رسانه‌های مختلف درصدد سلطه، کنترل و سمت دهی به افکار عمومی است که اهمیت اخبار آن‌گونه مهم است که جهان استکبار سعی می‌کند با در دست گرفتن رسانه‌های گروهی و سوق دهی به افکار عمومی از آن به عنوان ابزاری برای سلطه بر جهان استفاده کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تشکیل دفاع مقدس رسانه‌ای افزود: در مقابل این تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار و گسترش آن در جهان نیاز به یک دفاع مقدس رسانه‌ای است که صدا و سیما به‌ویژه بخش خبر آن در صدر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جایگاه خبر  در رسانه ملی و استانی خاص و ویژه است تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد خبر بالاترین بیننده را در بین برنامه‌های صدا و سیما در بخش ملی و استانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات