خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه گفت: با وجود همه تلاش هایی که دشمنان نظام علیه این کشور انجام دادند، خوشبختانه ملت ایران بابصیرت کامل علیه این حرکات ایستادگی و خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۳۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت بر ضرورت ایستادگی مردم در زیر چتر ولایت فقیه تاکید و بیان کرد: آن چیزی که انقلاب را در طول قریب چهار دهه  گذشته از فتنه ها و توطئه های مخلتف دشمنان در امان داشت، درایت رهبر فرزانه انقلاب بود و امروز هم توطئه های دشمنان را ایشان خنثی و نقش برآب کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات و توطئه اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی ایران، اظهارداشت: استکبار جهانی با حمایت و برنامه ریزی این توطئه نشان دادند که همیشه به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند.

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت یادآور شد: به حمدالله ملت انقلابی ایران در آستانه چهلمین سال انقلاب، با حمایت از انقلاب، رهبری و وحدت خود از کیان اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی دفاع کردند و همیشه ولایت مداری خود را در به نحو احسن نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر می‌خواستند انتقام شکست خود را در حوادث فتنه 88 بگیرند، خاطرنشان کرد: ملت این اجازه را نمی‌دهد، ملتی که امروز پرچم‌دار استقلال و آزادی در جهان است و بزرگ‌ترین چالش برای نظام سلطه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها