خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه گذاری گاز در9 ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۳۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا  توحیدی با اعلام این خبر افزود: از مجموع 900 کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده در 9 ماهه سال جاری 122 کیلومتر در شهرها ی استان و 733کیلومتر در سطح روستاهای استان اجرا شده است.

وی از رشد 10 درصدی اجرای شبکه گذاری گاز نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهارداشت:  با توجه به اینکه اکثر روستاهای باقیمانده گازرسانی نشده صعب العبور و مناطق دور افتاده روستایی هستند ولی با همت مجموعه همکاران سخت کوش شرکت گاز استان نسبت به سال گذشته از رشد 10 درصدی اجرای شبکه گذاری گاز برخوردار هستیم .   

توحیدی بیان کرد: با اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه کذاری گاز حدود 50000 مشترک شهری و روستایی در نه ماهه سال به مشترکین شرکت گاز استان اضافه شده است.  

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت گازرسانی در سطح استان  افزود: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و بیش از 92 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبعی برخوردار هستند که با احتساب به ثمر رسیدن طرح های فعال گازرسانی  در 202 روستای استان و روستاهای آماده انتخاب پیمانکار این رقم به 98 درصد خواهد رسید.

توحیدی در خاتمه کل حجم شبکه گذاری گاز  در سطح استان را بالغ بر 19742 کیلومتر اعلام کرد و افزود:62 شهر و1822 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن بیش از 1.5 میلیون مشترک  از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظرات