شور و شوق مردم دلوار به فوتبال وصف نشدنی است و این رشته ورزشی طرفداران زیادی در این بخش دارد به همین علّت، تشکیل تیم فوتبال بانوان در این بخش باعث جذب بانوان علاقه مند زیادی به این رشته ورزشی شده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سپاس، هم اکنون فوتبال در بین بانوان این بخش رایج شده است که بانوان با توجّه به نقش مهمی که در تربیت نسل آینده جامعه دارند و با عنایت به این که سالم ترین تفریح آن ها ورزش است لازم است مورد حمایت جدی مسوولان قرار گیرند.

می توان اینگونه بیان کرد که بانوان ایرانی همواره توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی مانند مردان صاحب مقام شوند که قطعا این موفقیت ها با داشتن امکانات بدست آمده است.

از زمان تشکیل تیم فوتبال بانوان دلوار نزدیک به سه سال گذشته است اما این تیم برای حضور در مسابقات کشوری و حتی استانی محلی برای تمرین ندارد که باعث کاهش انگیزه بانوان فوتبالیست دلواری شده است.

یکی از بانوان فوتبالیست دلواری در گفت و گو با خبرنگارسپاس خواستار احداث زمین فوتبال دلوار یا زمین چمن مصنوعی  توسط مسوولان منطقه دلوار شد و گفت: سه سال پیش مسوولان وعده در اختیار گذاشتن زمین فوتبال را به بانوان دلوار دادند ولی تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

زهره درازی افزود: ما نیز در صورت در اختیار داشتن امکانات می توانیم مانند سایر تیم های بانوان استان بوشهر که در لیگ برتر می درخشد، در رشته فوتبال موفق شویم.

یکی دیگر از بانوان فوتبالیست دلواری، اظهار کرد: شور و شوق زیادی زمان تشکیل تیم فوتبال بانوان دردلوار توسط برخی مسئولین و مردم بوجود آمد ولی متاسفانه بدلیل نبود زمین تمرین از بین رفت.

وی  با اشاره به وجود استعدادهای فراوان دردلوار افزود:  بانوان دلواری چیزی از بانوان تهران، انزلی، هرمزگان و دیگر تیم های حاضر در لیگ کشور ندارند؛ فقط باید حمایت شوند.

خسرو آتشی رییس هیات فوتبال دلوار نیز در این باره اظهار داشت: هیات فوتبال دلوار بدنبال رفع مشکل زمین تمرینی بانوان می باشد اما هنوز به نتیجه خاصی دست نیافته است.

وی افزود: رایزنی هایی با موسسه فرهنگی ورزشی شهرستان در این زمینه داشته ایم اما با تغییر و تحولات مدیریتی این موسسه هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

آتشی با اشاره به استعدادهای بانوان فوتبال در دلوار، تصریح کرد: بانوان دلواری  همچون دیگر رشته ها علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارند و قطعا با در اختیار داشتن زمین می توانند در لیگ های کشوری حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات