سید ساجد یعقوبی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل: اردبیلی‌های خیر بیش از ۳۳۴ میلیون تومان به ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

کمک ۳۳۴ میلیون تومانی اردبیلی‌ها به ساخت مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران اردبیلی ۳۳۴ میلیون تومان به ساخت مسکن برای مردم آسیب‌دیده از زلزله‌ کرمانشاه کمک کرده‌اند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با مشارکت خیران اردبیلی ۵۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اقدامی خداپسندانه، یکی از نیکوکاران اردبیلی ۲۰۰ میلیون تومان به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده است، اعلام کرد: چنین اقداماتی علاوه بر ارتقای همبستگی اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه، می‌تواند شادی و نشاط مضاعفی را به مردم آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه اهدا کند.

توحیدی با اعلام اینکه امدادگران کمیته امداد استان اردبیل نیز یک‌روز از حقوق ماهیانه خود را به امر کمک برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاهی اختصاص داده‌اند، افزود: مددکاران و امدادگران استان اردبیل بیش از ۱۱ میلیون تومان به ساخت منزل برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران از طریق سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند کمک‌های خود را برای کمک به ساخت منزل مسکونی زلزله‌زدگان کرمانشاهی در اختیار کمیته امداد قرار دهند، بیان کرد: نیکوکاران با استفاده از شماره‌گیری #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند در امر خانه‌سازی برای مردم آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به برودت هوای سرد و زمستانی لازم است بیش از پیش به یاری مردم زلزله‌زده کرمانشاه بشتابیم تا ساخت سرپناه مقاوم برای آنها سرعت گیرد، گفت: در شرایط جوی کنونی و احتمال بارش برف و یخبندان در مناطق زلزله‌زده، ضرورت دارد نیکوکاران اردبیلی همچون سنوات گذشته به رفع مشکلات و مسائل زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کنند.

توحیدی با اشاره به اینکه خیران اردبیلی تاکنون بیش از سه میلیارد تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند، بیان کرد: اردبیلی‌های نیکوکار یک‌میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان از این مبلغ را با مراجعه به مراکز نیکوکاری در اختیار زلزله‌زدگان قرار داده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم خیر این استان می‌توانند با عضویت در کمپین #سرپناه نیز در ساخت خانه برای زلزله‌زدگان مشارکت کنند، افزود: شماره حساب ۹۹۹۹ نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات