سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به ضرورت آگاهسازی جوانان از آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد:همه ما وظیفه داریم جوانان و نوحوانان را از خطرات تهاجم فرهنگی و آسیب‌های فضای مجازی آگاهسازی کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۸۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

آگاه سازی جوانان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین زاده صبح امروز در نشست بصیرتی سیاسی پایگاه شهید محلاتی عیوضلو پلنگلو ضمن محکومیت اقدامات ساختارشکنانه برخی از فرصت طلبان فتنه گر در تخریب اموال عمومی،اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و مقدسات نظام گفت:دشمنان نظام همواره از جوانان و نوجوانان برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند که لازم است این قشر جامعه اسلامی ما با آگاهی و بصیرت نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

وی با قدردانی از حضور حماسی و عاشورایی مردم و عشایر اصلاندوز مغان در راهپیمایی برعلیه آشوبگران در 14 دی افزود:مردم با بصیرت، هوشیار، ولایی و همیشه در صحنه اصلاندوز در این نقطه صفر مرزی با حضور پرشکوه در راهپیمایی حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه دشمنان از این نگران هستند که ایران بعنوان منبعی برای صدور اسلام به دنیاست گفت:ملت ایران با حضور گسترده و دشمن شکن ضمن تجدید بیعت با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و محکوم کردن اقدام‌های اغتشاش‌گران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.

وی با بیان اینکه بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران فتنه‌های مختلف دشمن را خنثی می‌کند گفت:افرادی که در روزهای اخیر در برخی از شهرهای کشور آشوبگری کردند مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا،رژیم صهیونیستی،آل سعود و منافقان بوده و در صدد ضربه زدن به نظام بودند که ملت ایران بخصوص مرزنشینان غیور اصلاندوز مثل همیشه اجازه چنین امری را به دشمنان ندادند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه دشمنان امروزه با جنگ نرم از طریق ماهواره ها و شبکه ها اجتماعی بدنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران بخصوص نسل جدید انقلاب هستند گفت:لازمه خنثی سازی ترفندهای دشمنان و معاندان نظام و ضد انقلاب تبعیت از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و الگوگیری از سیره و روش شهداست.

وی با اشاره به ضرورت آگاهسازی جوانان از آسیب های شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد:همه ما وظیفه داریم جوانان و نوحوانان را از خطرات تهاجم فرهنگی و آسیب های فضای مجازی آگاهسازی کنیم.

ارسال نظرات