سید ساجد یعقوبی
سرپرست خبرگزاری بسیج اردبیل:
سرپرست خبرگزاری بسیج اردبیل در یادداشتی آورده است: ایران اسلامی و ملت انقلابی ما آماج جنگی، رسانه‌ای است، رسانه‌هایی که وابستگی آشکار و انکارناپذیر به قدرت‌های استکباری دارند و با پیچیدگی و مهارتی خاص در مهندسی افکار و تخریب حقایق می‌کوشند فرصت می‌یابند تا وارد میدان شوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۱۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزری بسیج از اردبیل، عبدالله لاهوت بیان کرد: ایران اسلامی و ملت انقلابی ما آماج جنگی رسانه ای است، رسانه هایی که وابستگی آشکار و انکارناپذیر به قدرت های استکباری دارند و با پیچیدگی و مهارتی خاص در مهندسی افکار و تخریب حقایق می کوشند فرصت می یابند تا وارد میدان شوند.

انعکاس وارونه و خلاف واقع وضعیت و کتمان قوت ها و قابلیت ها تشویق مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب امول عمومی و سلب امنیت رویکرد اصلی رسانه هایی است که سردر آخور قدرت های معاند نظام اسلامی ایران دارند.

فعالیت این رسانه ها از همان روز های آغاز تجمعات در برخی از شهر های ایران خبر از توطئه ای از پیش طراحی شده و هدایت شده از خارج میهن اسلامی و ملت بردبار ایران می دهد.

دشمنان انقلاب اسلامی و مردم هوشیار ایران اسلامی دشمنان شناخته شده و قسم خورده اند، آنان برای مقابله با اراده این ملت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی کنند.

آنان برای بی اثر و بی ثمر کردن جانفشانی های فرزندان حماسه ساز این مرزوبوم ، بودجه های کلان هزینه می کنند و آن را صرف تضعیف روحیه ی انقلابی مردم و مایوس کردن آنان از چهاردهه حضور مقتدرانه در راه آرمان های انقلاب اسلامی می کنند.

این بار اما شیطنت های آنان آشکار تر است، دشمنان ملت ما از طریق بلندگو های رسانه ای شبکه های اجتماعی به عوامل دست آموز خود و تیم فریب خوردگان و ساده دلان اغوا شده خط می دهند.

آنان می کوشند به هر طریق ممکن بر موج نارضایتی مردم سوار شوند و تجمعات مسالمت آمیز مردمی را به خشونت و آشوب بکشانند.

کوشش دیگر رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی جهت دار با نظام اسلامی و مردم ایران بزرگنمایی این حرکت ها و سعی در القای خیزشی سراسری در اذهان مخاطبان است.

دشمنان قسم خورده ملت ایران، از گروهک تروریستی منافقین و سلطنت طلبان تا آمریکا و اسرائیل و اذناب آنان در منطقه با حمایت مالی و آموزش ساخت سلاح و یا تخریب و آتش زدن اموال عمومی و اماکن شهری در فضای مجازی و رسانه های خود، سعی داشتند ضربه بزرگ به خیال خودشان برپیکر این کشور و نظام بزنند ولی زهی خیال باطل.

ایران اسلامی سرزمین شیرزنان و شیرمردان موحد و خداجوی است. جانفشانان این خاک پاک و پیروان خط سرخ شهادت و ایثار همچون سرداران شهید در دوران دفاع مقدس شهدای مدافع حرم، مشاهیر و علما در پایداری از آرمان های رهایی بخش اسلام و انقلاب و یاری ستمدیدگان و مظلومان  در دور دست های مرز های این سرزمین، حماسه ها آفریده اند.

بی تردید بنیه و بغض دشمنان نیر پایان نخواهد داشت، فرزندان پاکباز ایران عزیزکه در فراسوی مرز ها و در عرصه پیکار شکست های خفت بار و پیاپی نصیب حامیان آشوب و پایه گذاران داعش در خاورمیانه کرده اند، از این پس نیر هدف توطئه ها و دشمنی ها خواهند بود.

دشمنانی که با ایجاد و سازماندهی داعش در خاورمیانه سودایی جز رسیدن به خاک ایران در سر نداشتند اینک که سرشان به سنگ خورده، و نا کام گشته اند، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه ای سراسر آشوب و نا امنی را بر نمی تابند. حالیا فارغ از هیاهو و دروغ پراکنی و نفرت افکنی های رسانه های فریب و اغوا و کوشش سنگ تمام معاندان نظام و رخنه در صفوف مردم و تجمعات آنان و پشتیبانی از اغتشاشات و آشوب و نا امنی، باید اذعان داشت که مردم هم مطالباتی دارند.

ملت بردبار و آگاه و مومن ایران و از آن میان ، مردم مرزنشین و مرزدار استان اردبیل که مرزبانان حماسه و ایمان اند ، از گرانی، تورم، رکورد، بیکاری و تبعیض در رنج اند و به حق گلایه مند و مسئولان امر باید مدام در گره گشایی از کار مردم بکوشند و نتیجه اقدامات ثمر بخش خویش را به استحظار عموم برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار