حجت الاسلام منتشلو:

جمهوری اسلامی ایران بازیگری پیشتازدر سطح منطقه است

حجت الاسلام منتشلومسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درجمع پرسنل کمیته امدادضمن برشمردن توانمندی‌های ایران درسطح جهان گفت:جمهوری اسلامی ایران بازیگری پیشتازدر سطح منطقه است
کد خبر: ۸۹۷۳۵۲۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در دهگلان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، درجمع پرسنل کمیته امدادضمن برشمردن توانمندی‌های ایران درسطح جهان گفت:جمهوری اسلامی ایران بازیگری پیشتازدر سطح منطقه است.

وی درادامه افزود:مقامات آمریکایی و اسرائیلی به وضوح گفته‌اند در نتیجه این ناآرامی‌های اخیر امید دارند حکومت ایران سقوط کند که این امیدی ناپخته به نظر می‌آیدچراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازیگری پیشتازدرمنطقه است.

منتشلواضافه کرد:ایران در حال قدرت گرفتن است واز توانمندی خود برای رفع تنش‌ها و حل و فصل سیاسی مناقشات در این منطقه استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:پذیرش بازیگری ایران واقعیت جدیدی در مناسبات منطقه از سوی قدرت‌های دیگر است که البته برخی در این میان نسبت به تاثیرگذاری ایران مواضع منفی گرفتند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تاکیدکرد: ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و حتی فراتر از آن، در شرایطی که در کشور‌های نزدیک و هم‌جوارش به وجود آمده، اکنون در کسوت بزرگ‌ترین بازیگر منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای ظاهر شده و طبعا نوع و چگونگی حرکتش در بازی بزرگ منطقه‌ای، بسیار تعیین‌کننده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات