مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: با اعلام دبیرخانه‌ی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یک اثر برگزیده سهم استان کردستان در رقابت امسال پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این جشنواره است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۳۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردسهیلا شیخی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار کرد: فراخوان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در سه بخش قصه‌گویی، مقاله‌نویسی و داستان‌نویسی رضوی از مرداد سال جاری اعلام شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره پس از انتخاب در استان و منطقه به مسابقه‌ی اصلی راه می‌یابند و می‌توانند در بخش‌های ملی، بین‌المللی، رضوی، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و فراگیر به رقابت بپردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بیان اینکه مادربزرگ کردستانی برگزیده مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی شد، عنوان کرد: در دور نخست این رقابت ۴۹۳ اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد.

شیخی اذعان کرد: هیات داوران این بخش سیدعلی کاشفی خوانساری، علی خانجانی و مژگان خلیل‌پور ۲۵ اثر را که به مرحله منطقه‌ای این جشنواره راه یافته بودند، داوری کرده‌اند.



وی بیان کرد: با اعلام دبیرخانه‌ی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یک اثر برگزیده سهم استان کردستان در رقابت امسال پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این جشنواره است.



شیخی افزود: «مریم علی‌محمدی» با قصه خوشمزه‌ترین نان از طرف هیات داوران به عنوان برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های این جشنواره انتخاب شده است.



وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی و پایان این دوره از جشنواره خاطر نشان کرد: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲ تا ۵ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پایان پیام/7727
ارسال نظرات