مسئول بسیج رسانه استان کردستان گفت: اختتامیه جشنواره رسانه‎ای ابوذر کردستان 21 دی‌ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۳۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش بسیج رسانه استان کردستان،اصغر عبدی فر مسوول بسیج رسانه استان  کردستان در گفتگو با خبرنگار گفت:اختتامیه جشنواره رسانه‎ای ابوذر کردستان 21 دی‌ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه برگزار می‎شود.

 

وی به اختتامیه برگزاری جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این آیین از30 نفر به عنوان برگزیده تجلیل خواهد شد.


عبدی فر بین کرد:157 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر  ارسال شده است که در هر حوزه نفرات اول تا سوم معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

مسئول بسیج رسانه کردستان گفت: استقبال خوبی ازجشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان  کردستان  از سوی اصحاب رسانه اتفاق افتاده و نیاز است با توجه به موضوعات این جشنواره مسئولان اهتمام جدی به چنین جشنواره‎های رسانه‎ای داشته باشند.

 

وی اظهار کرد:  همایش بسیج رسانه استان کردستان همزمان با سالروز شهادت خبرنگار بسیجی، غلامرضا رهبر و گرامیداشت روز بسیج رسانه (21 دی‌ماه) در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار  می شود.

مسئول بسیج رسانه کردستان در پایان گفت:علاوه بر آثار ارسالی جدید به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ، ۱۲ اثر نیز به جشنواره سراسری ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات