خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
اردوی فرهنگی یاران امام مهدی (عج) (خورشید پنهان) ویژه دانش آموزان مقطع پایه نهم از تاریخ ۱/۱۱/۹۶ تا ۲۵/۱۱/۹۶ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان اصفهان و حومه دربنیاد مهدویت وآینده پژوهی واقع در اصفهان، خیابان سروش، (مقابل مسجدالغفور) خیابان صاحب الزمان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۴۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش بسیج نیوز از اصفهان، زیباترین حیات بشر در دوران ظهور منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) رقم می‌خورد. آن‌زمان که امنیت و آرامش به حد اعلی خواهد رسید و عدالت سایه خود را بر سر همگان می‌گستراند. عقول انسان‌ها رشد یافته و خدامحوری جای شرک و خودمحوری را خواهد گرفت. حرص و طمع از جامعه رخت برمی‌بندد و انسان‌ها دیگر در برابر بت‌ها سرتعظیم فرود نمی‌آورند و...

انتظار بهترین اعمال دوران آخرالزمان شناخته شده و از آنجائیکه عمل هر انسان به اقدام و قیام است می‌طلبد که هر منتظر شناخت خود را نسبت به حضرتش افزایش دهد تا به مرگ جاهلیت نمیرد و در عصر جاهلیت ثانی خود را حفظ کند تا در زمره یاران امام مهدی (عج) قرار گیرد.

 این اردو برگرفته از درس خورشید پنهان که مربوط به حضرت حضرت حجت بن الحسن (عج) ازکتاب درس آمادگی دفاعی پایه نهم به تهدیدات جدید در مباحث جنگ نرم برگزار میگردد. در این اردو دانش آموزان علاوه بر کلاس‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت نمایشگاه هنری مفهومی مهدویت اصفهان جهت تبیین بیشتر جنگ نرم با توجه به مباحث کتاب آمادگی دفاعی می‌کنند.

این اردو با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان، بنیاد مهدویت وآینده پژوهی و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات