معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ؛
معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بسیج چشم بیدار جامعه و دانشجو است و بسیجیان باید در صف نخست مطالبه‌گری از مسؤولان باشند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمد‌رضا غلامی، معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی فراتر از یک تشکل است و باید فراجناحی عمل کند، اظهار داشت: بسیج چشم بیدار جامعه و دانشجو است و بسیجیان باید در صف نخست مطالبه‌گری از مسؤولان باشند.


معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بسیج دانشجویی باید با برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی، نشست‌های سیاسی و... برنامه‌هایی از این دست به تببین گفتمان انقلاب در فضای جامعه بپردازد و اعضای بسیج دانشجویی با اعتلای سطح دانش و آگاهی خویش به حل شبهات روزمره دانشجویان و روشنگری درمورد مسائل روز بپردازند.
 

وی متذکر شد: روشنگری از اصلی‌ترین موضوعات حال حاضر کشور است و نبود روشنگری و تببین مسائل سیاسی روز موجب بروز اتفاقات اخیر می‌شود.


غلامی تصریح کرد: بسیج این رسالت را دارد که به عنوان یک تشکل فراجناجی قشر خاکستری دانشجویان را جذب کرده و گفتمان انقلاب را ترویج دهد و با آن‌ها  به بحث‌ و گفت‌و‌گو بپردازد و در مورد مسائل مختلفی که دچار شبه شده‌اند، روشنگری کند.


این مسؤول از بسیج دانشجویی خواست که در یادواره شهدای امسال نقش پررنگی داشته باشد و میزبانی برخی از مسؤولان برای برگزاری سخنرانی و پرسش و پاسخ‌هایی بر پایه مطالبه‌گری و روشن‌گری باشند.


براساس این گزارش، اعضای بسیج دانشجویی نیز در این دیدار خواستار بازتر شدن فضای سیاسی دانشگاه شده به طوری که همه گروه‌ها بتوانند گفتمان خود را بیان کنند و با یکدیگر به بحث و مناظره بپردازند، همچنین پیگیری مطالبات بر حق دانشجویان از  جمله ایجاد ساعت فرهنگی در دانشگاه، معضلات خوابگاه، اینترنت دانشگاه و... را خواستار شدند.

ارسال نظرات