خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی:

مرجع فیلتر و رفع فیلتر وزارت ارتباطات نیست/ اگر از جوانان حمایت نمی‌کنیم، با زخم زبان دلسردشان نکنیم

دکترحسینی شاهرودی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حمایت از فعالیت‌های وزیر ارتباطات در راستای تقویت مشاغل اینترنتی گفت: آذری جهرمی چه در دورۀ معاونتش در وزارت ارتباطات و چه در ایام کوتاه وزارت با همه وجود برای کمک و حمایت از فعالیت‌های جوانان در کسب و کار‌های نوپا ایستاد و تلاش کرده و با گزارش‌های موجود به موفقیت‌های خوبی رسیده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۷۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اشاره به لزوم حمایت از کسب و کار‌های نوپا در فضای مجازی گفت: وزیر ارتباطات در این خصوص تاکنون جلوتر از برنامه‌ای که در ایام رأی اعتماد به مجلس اعلام کرد حرکت کرده و با توجه به بحران اشتغال در کشور همه ما موظفیم از این برنامه‌ها حمایت کنیم.
حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه نباید به فضای مجازی بعنوان یک تهدید نگریسته شود ابراز داشت: قطعاً در این حوزه مثل همه ابزار‌های توسعه، فرصت‌ها و تهدید‌هایی وجود دارد که باید با آموزش و فرهنگ سازی نسبت به دفع تهدید‌ها اقدام کرد.
نایب رئیس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس ادامه داد: جوان‌های ما در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده اند که می‌شود در بستر اینترنت بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال را حل کرد و لذا اگر به آن‌ها کمکی نمی‌کنیم نباید با زخم زبان و خواندن آیه یاس جلوی حرکتشان را بگیریم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که مسئولیت فیلترینگ در کشور به عده وزارت ارتباطات است یا خیر، تأکید کرد: مرجع فیلتر و رفع فیلتر در کشور فراتر از یک وزارتخانه و حتی یک قوه است و در نا آرامی‌های اخیر، محدودیت‌های اعمال شده در فضای مجازی با تصمیم سطوح عالی امنیتی در کشور اعمال شده است.
نماینده مردم شاهرود و میامی با حمایت از فعالیت‌های وزیر ارتباطات در راستای تقویت مشاغل اینترنتی گفت: آذری جهرمی چه در دوره معاونتش در وزارت ارتباطات و چه در ایام کوتاه وزارت با همه وجود برای کمک و حمایت از فعالیت‌های جوانان در کسب و کار‌های نوپا ایستاد و تلاش کرده و با گزارش‌های موجود به موفقیت‌های خوبی رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها