در مراسم بهره‌برداری از اتوبوس‌های بین شهری ویژه مطرح شد؛
مدیر شعب جوان‌سیر در خراسان رضوی گفت: شرکت جوان سیر بیش از ۵۱ شعبه در کل کشور دارد که شعبه سبزوار نیز به عنوان پنجاه و یکمین شعبه روز گذشته افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سید حمزه موسوی در مراسم بهره‌برداری دو دستگاه اتوبوس ویژه بین شهری شرکت جوان سیر، اظهار کرد: خطوطی که افتتاح شد در مسیر‌های مشهد به اصفهان، مشهد به بابل، مشهد به تهران و بالعکس ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر شعب جوان‌سیر در خراسان رضوی افزود: شرکت جوان‌سیر در کل کشور دارای ۶۳۵ دستگاه اتوبوس مان، ولوو و اسکانیا است که بیش از ۳۰۰ دستگاه از این تعداد اتوبوس اسکانیا می‌باشد.

وی عنوان کرد: این شرکت بیش از ۵۱ شعبه در کل کشور دارد که شعبه سبزوار نیز به عنوان پنجاه و یکمین شعبه روز گذشته افتتاح شد و خراسان رضوی دارای یک سرپرستی است که یک پایانه در محل مجتمع آیه‌ها قرار دارد و شعبه معراج، شعبه امام رضا (ع)، شعبه تربت حیدریه و سبزوار نیز چهار شعبه مستقر در استان هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: خراسان دارای ۳۴ دستگاه اتوبوس بوده که با این دو دستگاه ویژه‌ای که خریداری شده است به ۳۶ دستگاه ارتقاء یافته است و امید و تلاش داریم تا به ۵۰ دستگاه اتوبوس ارتقاء یابد تا مشکل بسیج در موضوع حمل و نقل راهیان نور تا حد قابل قبولی مرتفع شود.

مدیر شعب جوان‌سیر در خراسان رضوی بیان کرد: این اتوبوس‌ها در اختیار آحاد مردم است و البته بسیجیان عزیز می‌توانند با برخورداری از ۳۰ درصد تخفیف از امکانات این شرکت استفاده کنند.

در ادامه سرهنگ پاسدار مهدی خویشاوندی به هنگام مراسم بریدن ربان ورود، اظهار کرد: امیدواریم خدمات مرتبط با بسیج روزبه‌روز ارتقاء پیدا کند و فراموش نکنیم که روز‌هایی در جنگ بود که حتی برای تعداد بسیار کمی اتوبوس رزمندگان اسلام به مشکل برخورد می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام (ع) تصریح کرد: علت استقبال از شرکت جوان‌سیر ارتقاء امنیت داخلی این شرکت برای خانواده‌ها و مردم است و همه باید تلاش کنند تا این امنیت مسافر روزبه‌روز افزایش یابد، باید کوشش شود تا سلامت اخلاقی رانندگان نیز بیش از پیش شود تا مردم احساس امنیت بیشتری را از سوی خدمات این شرکت دریافت کنند.

در انتهای برنامه نیز سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی، جانشین قرارگاه امنیتی و اجتماعی شهید برونسی برای بهره‌برداری از این دو اتوبوس، آیین افتتاح را انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها