سید ساجد یعقوبی
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مسئولین باید تمامی استعاداد‌های بالقوه خودشان را بالفعل کنند و در خدمتگذاری به مردمی که در تمامی صحنه حضور دارند و با جان و دل تمامی مسائل انقلاب را پیگیر هستند بایستی صادقانه خدمتگذار مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۸۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

مسئولان خدمتگذار صادق ملت باشند/ افکار عمومی و جامعه نیازمند روشنگری و بصیرت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد شعبانپور صبح امروز در نشست بصیرتی و روشنگری در جمع پایوران و سربازان سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امروز در این برهه از زمان همه مسئولین نظام و ومردم وظیفه ای سخت در دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهدا دارند.

وی با اشاره به سخنرانی امام خامنه ای در دیدار با مردم قم گفت: دشمنان ما بدانند ملت بصیر ایران هر آنچه که از فرمایشات امام خامنه ای استنباط می شود این است که هرگز احدی نمی تواند با سلاح دین مبارزه کند.

شعبانپوز اظهار داشت: امروز اگر ما بتوایم در بحث روشنگری این را به مردم القا کنیم و جوانان را متوجه کنیم که با سلاح ایمان 8 سال در دوران دفاع مقدس و در ایام انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده و جنگیدیم و الان هم فرقی نکرده و باید با تقویت سلاح ایمان مقابل جنگ نرم دشمنان پیکار کنیم و بایستیم.

وی فرق جنگ نرم و سخت را در این دانست که در جنگ نرم دشمن ذهن مردم را طوری در بر میگرد که می گوید مقابله با ما کاری دشوار است و نمی توان مقابله کرد و ترس  و رعب و وحشت در دلهای مردم ایجاد می کند تا اهداف شوم خود را عملی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در بین مراکز علمی و آموزشی، افکار عمومی و جامعه هم بایستی روشنگری و بصیرت ایجاد شود که بگوییم ما میتوانیم و قائل به قرآن و آیات الهلی هستیم و اینکه با ایمان می شود در مقابل تمام فتنه ها و آشوب ها ایستاد.

شعبانپور گفت: فرق اصلی جنگ نرم و سخت این است که جنگ سخت اجباری است و تصاحب موقعیت جغرافیایی یک سرزمین را در بر دارد ولی جنگ نرم اغنا است و دشمن در این جنگ می خواهد باور و اعتقادات ما را سست و تضعیف کند و بایستی در این راستا در مقابله با دشمنان روشنگری هایی صورت بگیرد که ما بتوانیم با ایمان خود در برابری سختی ها و هجمه هایی که وجود دارد بایستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: مسئولین باید تمامی استعاداد های بالقوه خودشان را بالفعل کنند و در خدمتگذاری به مردمی که در تمامی صحنه حضور دارند و با جان و دل تمامی مسائل انقلاب را پیگیر هستند بایستی صادقانه خدمتگذار مردم باشند و نسبت به افرادی که تحت فشار مسائل اقتصادی هستند روشنگری ایجاد کنند.

ارسال نظرات