فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: خدمت شایسته و عزتمندانه به مردم، کسب رضایتمندی اقشار اجتماعی و تامین آرامش و آسایش فردی و عمومی مصداق مبارزه مستقیم با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۹۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

خدمت شایسته و عزتمندانه به مردم مصداق مبارزه مستقیم با استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار حسين عبدي در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اينكه اقدامات پليس بايد امنيت آفرين و آرامش را براي مردم به ارمغان بياورد؛ اظهار داشت: خدمت شايسته به مردم، كسب رضايتمندي اقشار اجتماعي و تامين آرامش و آسايش فردي و عمومي آرمان مقدس پليس و مصداق مبارزه مستقيم با استكبار جهاني و مانعي مستحكم در عملي شدن توطئه ها و تهديدات آنان عليه كشور است.

وي با بيان اينكه اساس و زيرساخت امنيت پايدار، مشاركت مردم در اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيكي و تعامل آنان با پليس است؛ افزود: شايسته است مردم با احساس مسئوليت در برابر امنيت و پيشگيري از جرایم نيروي انتظامي را در ايجاد امنيت پايدار ياري داده و توجه ويژه به هشدارهاي انتظامي و آموزش هاي همگاني داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان اردبيل پليس را خادم صديق و ولايتمدار ملت و نظام اسلامي عنوان كرد و گفت: خوشبختانه به حول وقوه الهي هيچ تهديد امنيتي و عملياتي متوجه استان اردبيل نبوده؛ ولي اين به آن معنا نيست كه از تهديدات و توطئه هاي دشمنان در امان هستيم، لذا بايد حركت و اقدامات ما با بينش و بصيرت كامل و با تبعيت از رهبر معظم انقلاب باشد.

سردار عبدي با تاكيد بر اينكه حضور پليس بايد مايه دلگرمي و آسايش و آرامش مردم بوده و لرزه بر اندام مجرمان و مخلان نظم عمومي بياندازد تصريح كرد: عزت و اقتدار پليس در گرو قانونمندي، زيبندگي به اخلاقيات و معنويات و رعايت حقوق شهروندي است.

ارسال نظرات