خبرهای داغ:
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد:

هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های سال قبل خیرین

حافظی عنوان کرد: ۳۷درصد از مدارس کشور خیر ساز می باشد و این نقطه عطفی در کارنامه خیرین مدرسه است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا حافظی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسم افتتاح مدرسه صادقین که صبح امروز در مدرسه صادقین پونک برگزار شد بیان کرد: قدرت، زور بازو نیست بلکه علم و دانش اندوزی است و هر کشوری که فرزندانی با علم و دانش بالا داشته باشد به موفقیت های علمی در سطح بین المللی دست می یابد.
وی گفت: زمانی مدارس کشور چهار نوبته بود و فرزندان این آب و خاک با سختی در حال تحصیل بودند، خیرین به کمک حوزه آموزش آمده و قدم های بسیار موفقی را برداشتند.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر در کشور و هزار خیر در برون مرزها به امر مدرسه سازی مشغول هستند و تا کنون بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان کمک های خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.
حافظی افزود: ۳۷ درصد از مدارس کشور خیر ساز می باشد و این نقطه عطفی در کارنامه خیرین مدرسه است.
وی عنوان کرد: دین اسلام برای دانش و کسب فضیلت ارزش زیادی قائل است طوری که ارزش آن از نماز خواندن و زیارت خانه خدا بیشتر است. لذا خیر مدرسه ساز وقتی وارد این عرصه نقدس می شود اثرات آن را در زندگی می بیند.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خاطر نشان کرد: ده درصد از ایرانیان در سراسر جهان زندگی می کنند و ما به این نتیجه رسیدیم که فرزندان ایران در مدارس خارجی تحصیل می کنند و این امر مناسب ایرانی نیست از همین رو با کمک خیرین مدرسه ساز در سراسر دنیا در حال ساخت مدارسی برای فرزندان ایران و جهت حفظ فرهنگ ‌و زبان فارسی هستند.
حافظی یادآور شد: سال گذشته دولت به امر مدرسه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داد و این در حالی است که کمک های خیرین مدرسه ساز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار