خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین:

به مطالبات مردم پاسخ درست داده شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین گفت: صبر و خویشتنداری مردم تا به امروز به این علت است که سِره از ناسِره شناخته شود و کاسه‌لیس‌های اسرائیل از افرادی که با فریب اعتراض معیشتی به میان آنها رفته بودند از یکدیگر تفکیک شوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از قزوین، با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهرهای کوچک برخی استانها اظهار کرد: عدم همراهی و پاسخگویی مسئولین بعد از 5 الی 6ماه به مطالبات مال باخته‌گان موسسات بانک خصوصی باعث آزرده خاطرشدن مردم و تشکیل تجمع و مطالبه‌گری از دولتمردان شد و دشمن از این زمینه برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کرد.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال فتنه‌ جدید است گفت: دشمنان قسم خورده این ملت که ذلت شکست نیروهای تحت حمایت خود در منطقه را تجربه کرده اند و تمام توطئه‌هایی که برای جنگ‌های نیابتی علیه ملت قهرمان ما تدارک دیده بودند نقش بر آب دیدند و شکست سنگینی خوردند، حالا به دنبال ایجاد فتنه ای دیگر هستند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با اشاره بر اینکه دشمن دنبال فرصتی برای انتقام از جبهه‌مقاومت و نیات پلید خود است افزود: دشمنان با سازمان‌دهی برای جبران شکست‌های خود سعی کردند با کمک رسانه‌های معاندی چون من وتو، سی ان ان، صدای مردم و کانال آمدنیوز با سوء استفاده از احساسات و مطالبات مردم عملیات روانی در داخل کشور راه بیاندازند.
برزگر افزود: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به‌حق است اما اینکه عده‌ای بخواهند از دغدغه مردم سوءاستفاده کرده، موج‌سواری کنند و با حرکاتی ناپسند به مقدسات ملی ایرانی و مذهبی دینی ما توهین و با شعارهای هنجارشکنانه امنیت کشور را مورد هدف قرار دهند مسئله‌ای جدا است.
وی با تاکید بر اینکه ریشه اغتشاشات اخیر در خارج از کشور است گفت: هیچ بحثی در وجود مشکلات معیشتی مردم نیست اما در این تجمعات درصد کمی از شعارها مربوط به مسائل معیشتی و اقتصادی است و برعکس درصد بالای شعارها در خصوص براندازی و هتک حرمت بود؛ از این حیث، اغتشاشات اخیر به جاهای خاصی ارتباط دارد و از آنجا مدیریت می‌شود و پدیده‌ای که تمام و کمال در کشور ما شکل پیدا کند، نبود.
این مسئول جنس اغتشاشات اخیر را از جنس ناآرامی‌های سال 88 عنوان و خاطرنشان کرد: سال 88 به بهانه‌ "تقلب" و امروز به بهانه‌ گرانی و تورم، شعارهای آشوبگران از قبیل نه اسلام نه قرآن جانم فدای ایران،توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی،به آتش کشیدن قرآن و پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی نمونه بارز و سند محکمی برای فتنه‌گر این جماعت است که از سرکوب یاران داعشی خود در منطقه دل پرخونی دارند.
برزگر با اشاره به اقدامات آشوبگران و فتنه انگیزان در آتش زدن پرچم مقدس کشور که نام جلاله خدا در آن حک شده است و آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم خاطرنشان کرد: در این جریان به‌خوبی ردپای دشمنان قسم‌خورده ملت و انقلاب اسلامی یعنی سلطنت‌طلب‌ها،گروهک منافقین و جریانات سیاسی معاند با نظام نمایان است.
وی ادامه داد: آتش زدن مقدسات و علی‌الخصوص قرآن،یعنی جنگ با خدا. پرچم یعنی لباس،عزت و شرف یک ملت، پرچمی که برای حفظ آن بیش از سه هزار خون داده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم ابراز داشت: وقتی این منافقان حتی به عکس شهدا هم رحم نمی‌کنند و عکس شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی جسارت می‌کنند اینها نمونه بارز کینه‌توزی‌های آنها نسبت به انقلاب اسلامی است.
برزگر تبیین کرد: صبر و خویشتنداری مردم تا به امروز به این علت است که سِره از ناسِره شناخته شود و کاسه‌لیس‌های اسرائیل از افرادی که با فریب اعتراض معیشتی به میان آنها رفته بودند از یکدیگر تفکیک شوند.
وی با بیان اینکه کف خیابان جای شوخی با نظام نیست یادآور شد: قیام مردم در 23تیرماه 78 و قیام 9دی88 در تاریخ ثبت شده است و اگر فتنه‌گران تاکنون این پیام را درک نکردند باید بدانند حرکاتی که مردم با هوشیاری و بصیرت به‌صورت خودجوش در استان به استان ایران عزیز شروع شد پاسخ دندان‌شکنی به آقای ترامپ و ایادیانش بود که اینقدر ذوق زده نشود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با توجه بر اینکه استکبار و ایادی داخلی آنها به دنبال ایجاد آشوب و فتنه جدید در ایران اسلامی بودند اظهار کرد: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور علی‌رغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی با هوشیاری کامل صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند و نشان دادند که درراه آرمان‌های انقلاب همیشه درصحنه حضور دارند.
9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها