دادستان درگز از دستگیری و بازداشت دو نفر در حین شعار نویسی علیه نظام، توسط نیرو‌های پر تلاش اطلاعات سپاه شهرستان درگز طی شب‌های گذشته خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خلیل الله برزنونی با تاکید بر حفظ نظم و امنیت در شهرستان تصریح کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت و هرگونه تجمع غیر قانونی برخورد قاطع خواهد شد و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

وی از دستگیری و بازداشت دو نفر در حین شعار نویسی علیه نظام، توسط نیرو‌های پر تلاش اطلاعات سپاه شهرستان درگز طی شب‌های گذشته خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده در حال حاضر در زندان به سر می‌برند و عنوان اتهامی برخی افراد در حوادث اخیر، اقدام علیه امنیت ملی، تخریب اموال عمومی، توهین و... می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز هشدار داد: کلیه افراد و به ویژه کسانی که به عنوان سر دسته در فضای مجازی مردم را تحریک و تشویق به تجمعات غیر قانونی، هر گونه شلوغی و خرابکاری، توهین، نشر اکاذیب و … نمایند، قطعا مورد تعقیب قرار گرفته و مجازات خواهند شد.

برزنونی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه نیرو‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و به ویژه نیرو‌های مردمی بسیج و سپاه، از شهروندان عزیز خواستار شد هر گونه مشاهده اشخاص یا فعالیت‌های مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۳ به اداره اطلاعات و یا تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا بلافاصله نیرو‌های پر تلاش و مقتدر امنیتی نسبت به بررسی موضوع و دستگیری افراد خاطی اقدام نمایند.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد، مراقبت لازم را از فرزندان و جوانان خود داشته باشند، زیرا برخی جوانان فریب اخبار دروغین سایت و رسانه‌های بیگانه را می‌خورند و احساسی و هیجان زده دست به ارتکاب جرم در (فضای حقیقی و مجازی) می‌زنند و زمانی که حکم سنگینی برای آن‌ها صادر شود، ابراز پشیمانی شاید فایده‌ای نداشته باشد.
ارسال نظرات