خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ضد انقلاب فقط منتظر بهانه است که مردم را به خیابان بکشاند اما ملت هوشیار ما تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

ملت هوشیار ایران تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده استسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دشمنان این انقلاب فکر کردند که ملت ایران اسلامی صحنه را به خاطر برخی از مشکلات خالی کرده اما این خیال باطلی بیش نیست چراکه ملت ما همان ملت سال 57 است و حتی با بصیرت‌تر نیز شده است.

وی افزود: ملت ایران با دلبستگی و اتحاد و همدلی که دارد در دنیا بی‌نظیر است و این موضوع را تمام سیاستمداران دنیا به خوبی می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: در تمام دنیا ضعف‌هایی است و اینکه عده‌ای فکر کنند که فقط در کشور ما ضعف وجود دارد اینگونه نیست، کشورهای غربی و آمریکا مسائل داخلی خود را سانسور می‌کنند و نمی‎گذارند این مسائل به بیرون سرایت کند.

وی عنوان کرد: اعتراض به یک موضوع حق مردم است اما اخلال در زندگی روزمره و خسارت به بیت المال کار معاندان نظام است که باید بین این دو فرق گذاشت.

برزگر تصریح کرد: ضد انقلاب فقط منتظر بهانه است که مردم را به خیابان بکشاند اما ملت هوشیار ما تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پشتیبان ولایت و نظام است، یادآور شد: با وجود ملتی هوشیار و بصیر روز به روز بر عظمت این ملت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات