خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

بیکاری معضل اصلی جامعه در بخش اقتصاد است

امام جمعه موقت شال اذعان کرد: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی بسیار معضل بیکاری معضلی بزرگ در جامعه بوده و آمار بالای بیکاران جامعه بسیار آزاردهنده و نگران‌کننده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۳۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با مردم قم اظهار کرد: مطالبات مردم در راستای موضوع اقتصاد و رفع معضلات اقتصادی و معیشتی خواسته‌ای به حق و منطقی است.
وی تصریح کرد: هرچند که ما در جایگاه کارشناسان امر اقتصاد نیستیم ولی با نگاهی به وضعیت جامعه و گفت و گو با مردم کاملا مشخص است که جامعه ما با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای روبه‌رو است.
امام جمعه موقت شال معضل بیکاری را معضل اصلی جامعه در بخش اقتصاد عنوان کرد و گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی بسیار معضل بیکاری معضلی بزرگ در جامعه بوده و آمار بالای بیکاران جامعه بسیار آزاردهنده و نگران‌کننده است.
موسوی‌شالی در ادامه تشریح کرد: اخبار و شواهد حاکی از افزایش ورود بی‌رویه کالا از طریق قاچاق و مبادی قانونی دارد که این واردات بی‌شک ضربه‌ای بزرگ و مهلک برای اقتصاد کشورمان می‌باشد.
وی ضمن انتقاد نسبت به تولیدات بی‌رویه کالاهای خارجی به کشور ابراز داشت: زمانی‌که تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید کالایی با کیفیت و مشابه نمونه خارجی آن را دارند یقینا واردات آن کالا به کشور امری بیهوده است ولی گاها ما مجبور به واردات هستیم که این امری طبیعی و غیرقابل انکار است.
امام جمعه موقت شال مطرح کرد: باید توجه داشت که مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی کشور و هم‌چنین معضل بیکاری با حمایت از تولیدات ملی و تولیدکنندگان و هم‌چنین جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی تا درصد بسیار بالایی قابل حل است.
موسوی‌شالی در خاتمه متذکر شد: مسئولین و دولتمردان باید با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه تا حد زیادی معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را برطرف کنند.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار