سید ساجد یعقوبی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل :
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ا پیگیری‌های مداوم و اعمال قوانین و مقررات از طرف دادستانی اردبیل قسمت دوم مطالبات کارگران ذوب‌آهن اردبیل به مبلغ 750 میلیون تومان به صورت نقد به حساب کارگران این کارخانه واریز شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۳۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

دومین قسمت مطالبات کارگران ذوب آهن اردبیل واریز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های مداوم و اعمال قوانین و مقررات از طرف دادستانی اردبیل قسمت دوم مطالبات کارگران ذوب‌آهن اردبیل به مبلغ 750 میلیون تومان به صورت نقد به حساب کارگران این کارخانه واریز شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که در این زمینه انجام شده مبلغ 400 میلیون تومان از مطالبات کارگران نیز در مدت 20 روز آینده پرداخت خواهد شد تا معوقات ذوب‌آهن به کارگران این کارخانه کاهش یابد.

عتباتی بیان کرد: در مرحله نخست نیز 850 میلیون تومان از مطالبات کارگران این واحد پرداخت شده بود که با احتساب پرداختی‌ها در مرحله دوم و نیز مرحله سوم که تا 20 روز آینده انجام می‌شود در مجموع یک میلیارد و 600 میلیون تومان از مطالبات از طریق دادستانی پیگیری و پرداخت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه با وجود پرداخت این میزان از مطالبات اما هنوز بخشی از این معوقات کارگران همچنان پرداخت نشده است، گفت: با پیگیری‌های لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه پرداخت این مطالبات تا عید نوروز فراهم شود.

وی از پیگیری حق و حقوق قانونی کارگران در اردبیل خبر داد و افزود: دادستان به عنوان مدعی‌العموم در راستای حمایت از اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید از حق و حقوق کارگران دفاع کرده و به صورت فوق‌العاده پرداخت این مطالبات را پیگیری می‌کند.

ارسال نظرات