خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: هرچند نشانه گرفتن ولایت و مقدسات محور اصلی فتنه اخیر بود ولی باید توجه داشت که عملکرد نامطلوب دولت در موضوع اقتصاد نیز سهم بسزایی را در شکل‌گیری این ناآرامی ها داشته است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۳۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تاثیر راهپیمایی در وضعیت اقتصاد و معیشت مردم اظهار کرد: مردم ایران باردیگر حماسه‌ای بزرگ و باشکوه را رقم زدند که بسیار جای تشکر دارد.
وی تبیین کرد: آفت‌های فتنه اخیر ازمشهد شروع شده و در ادامه بیشتر شهرهای کشورمان را تحت‌الشعاع خود قرار داد.
این مسئول در خصوص علت اصلی ناآرامی های اخیر کشور مطرح کرد: این ناآرامی ها با زمینه ناکارآمدی بخشی از بخش‌های دولتی، موسسات مالی و اعتباری خودکار غیرقانونی، تجمع‌های اعتراض آمیز نسبت به عملکرد قوه قضائیه ایجاد شد.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین ادامه داد: در ادامه این ناآرامی‌ها برخی از ساختارشکنان در اتاق فکرهای خارج از کشور از اوضاع پیش آمده سوءاستفاده کرده و با حمایت از ناآرامی‌ها و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی همزمان در 70 نقطه از کشور سبب اغتشاش شدند.
حجت‌الاسلام مصطفایی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ما شاهد به آتش کشیدن قرآن، آتش زدن پرچم کشورمان، به آتش کشیدن حوزه علمیه و هم‌چنین اهانت به مقدساتمان بوده‌ایم و این اتفاقات نشان از آن دارد که ایادی استکبار مزدوران اصلی این اغتشاشات بوده‌اند.
وی اضافه کرد: همانطور که در آیات و روایات آمده است عمر مستکبرین کوتاه بوده و نابودیشان حتمی است و خوشبختانه و به لطف حق عمر اغتشاشات اخیر بسیار کوتاه بود و سریعا نابود شد.
این مسئول تشریح کرد: امروز باردیگر مردم ما با آگاهی و بصیرت در صحنه آمده و پیروزی دیگری را رقم زدند حال آن که متاسفانه مسئولین و دولتمردان عملکرد مطلوبی را نداشته و می‌توان گفت که همچون فتنه 88 مسئولین و نخبگان ما دوباره رفوزه شدند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین موضوع ولایت، حوزه‌های علمیه، پرچم و دیگر مقدسات مسلمانان را محور اصلی فتنه اخیر عنوان کرد و گفت: هرچند نشانه گرفتن ولایت و مقدسات محور اصلی فتنه اخیر بود ولی باید توجه داشت که عملکرد نامطلوب دولت در موضوع اقتصاد نیز سهم بسزایی را در شکل‌گیری این ناآرامی ها داشته است.
حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: مردم و مسئولین باید بدانند که برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید هزینه کنند و همواره هوشیار باشند.
وی در خاتمه رافت با فریب‌خوردگان جریانات اخیر و جدیت با عاملین اصلی اغتشاش را امری مهم دانسته و خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد کشور ما بیمار بوده و به درمانی درون‌زا نیاز دارد که باید همه دست در دست یکدیگر برای تحقق آن تلاش کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها