خبرهای داغ:
حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان امروز در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان در مشهد مقدس با بیان اینکه عالم به دین باید عامل به دین نیز باشد،گفت: در مسیر اعتلای اهداف انقلاب اسلامی علما نقش مهم و برجسته ای دارند و همه باید تلاش کنند تا وحدتی که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) همواره به آن تاکید دارند در جامعه متجلی شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۶۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسبج از گلستان، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان امروز در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان در مشهد مقدس با بیان اینکه عالم به دین باید عامل به دین نیز باشد،گفت: در مسیر اعتلای اهداف انقلاب اسلامی علما نقش مهم و برجسته ای دارند و همه باید تلاش کنند تا وحدتی که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) همواره به آن تاکید دارند در جامعه متجلی شود.

وی افزود:علمای دین باید وحدت آفرین باشند و سعی ما بر این است که در هم اندیشی ها با علما بتوانیم منشا خیری برای جامعه باشیم و در این جلسات باید موضوع وحدت مورد توجه قرار گیرد.

 رعایتی به وحدت بین شیعه و سنی اشاره کرد و تاکید کرد: خوشحالیم وحدت و یکدلی و هم نوایی در بین علمای دین وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان امنیت را یک نعمت بزرگ برشمرد و افزود: وقتی جنگ سوریه به اتمام رسید خسارات و جنایات داعش آشکارتر شد که چه خانه هایی و چه سرهایی بریده شده است.

وی هدف از این سفر معنوی را تقویت اخوت وبرادری و همچنین وحدت شیعه و سنی و بازدید از اماکن مذهبی برشمرد.

رعایتی در پایان تاکید کرد: این اتفاق برای اولین بار نیست و پیش از این بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان علمای شیعه وسنی را به شهر مقدس، قم، جمکران و شهر بسطام جهت بازدید از آرامگاه عارف نامی بایزدید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی اعزام کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها