رییس بسیج رسانه استان یزد با اشاره به فرا رسیدن روز بسیج رسانه،‌گفت:‌ همایش رسانه،‌ خانواده و اقتصاد سلامت در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۶۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ «سیدجواد امامی‌میبدی»، با بیان این‌که ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «غلامرضا رهبر» و روز بسیج رسانه است، اظهار کرد: بسیج نقش مهمی در حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه استان یزد از جمله نهاد‌های انقلابی است که سعی دارد با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها فرهنگ بسیج را بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.

رییس بسیج رسانه یزد بیان ارزش‌های دینی و همچنین حراست از دستاورد‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین رسالت رسانه‌های متعهد دانست و بیان کرد: رسانه متعهد به ارزش‌های انقلاب همان رسانه بسیجی است.

امامی میبدی با اشاره به فعالیت مطلوب خبرنگاران در این استان، افزود: تاکنون ۵۰۰ نفر از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه یزد در کانون بسیج رسانه استان سازماندهی شدند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر هشت کانون بسیج رسانه در استان یزد فعالیت می‌کنند، گفت: کانون بسیج رسانه تاکنون در شهرستان‌های میبد، اردکان، یزد، ابرکوه، بافق، خاتم، مهریز و بهاباد راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های تفت و اشکذر را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: برگزاری حلقه صالحین و همایش رسانه، خانواده و اقتصاد سلامت از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز بسیج رسانه در استان یزد است.
ارسال نظرات