خبرهای داغ:
آیت الله علوی گرگانی مطرح کرد

بهره گیری از سیره پیام اسلام در رسیدگی به ایتام و نیازمند

يكي از مراجع تقليد گفت:‌ ائمه اطهار(ع) همواره به نيازمندان و كودكان يتيم رسيدگي مي‌كردند بنابراين بر اساس اعمال آنها بايد اين امور در دستور كار قرار گيرد تا از پاداش خداوند بهره‌مند شويم.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۷۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،‌ آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان اظهار کرد: اسلام در زمینه نگهداری و ارائه خدمت به کودکان بی‌سرپرست توصیه کرده و مؤمنان را به این امر دعوت کرده است. بخشی از مال ثروتمندان باید برای کودکان یتیم و نیازمندان قرار داده شود.

وی خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) همواره به نیازمندان و کودکان یتیم رسیدگی می‌کردند بنابراین بر اساس اعمال آنها باید این امور در دستور کار قرار گیرد تا از پاداش خداوند بهره‌مند شویم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه زندگانی پیامبر اکرم(ص) در زمینه نگهداری از کودکان به ویژه کودکان بی‌سرپرست سراسر درس است گفت:‌ ایشان نگهداری از کودکانی که والدین خود را در جنگ از دست می‌دادند بر عهده می‌گرفتند و نگهداری از کودکان پر جنب و جوش را دارای پاداش فراوانی ذکر می‌کردند.

وی عنوان کرد:‌ اهل بیت(ع) همواره به کمک به دیگران می‌پرداختند و از این امر خسته نمی‌شدند زیرا از پاداش آن آگاه بودند.

آیت‌الله علوی گرگانی ضمن خطاب قرار دادن اعضای بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت:‌ کار شما اجر و پاداش فراوانی دارد بنابراین باید با پشتکار و همت ادامه دهید تا فرزندانی با ایمان و اخلاق تربیت شوند و بتوانند در جامعه تحول سازنده به وجود آورند و حتی مشاغل مهم را بر عهده بگیرند.

ارسال نظرات