رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی خبر داد :
عشوری گفت : ورزشکاران روستایی استان مرکزی که در میادین مختلف صاحب عناوین مختلف شده اند در بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر تجلیل خواهند شد
کد خبر: ۸۹۷۳۶۹۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت  : طبق هماهنگی های قبلی با معاون ورزشی ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد ورزشکاران روستایی که در میادین مختلف کسب عنوان کرده اند  همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 96 از  آنان تجلیل بعمل آید.

وی ادامه داد : هیات ورزش روستایی در تجلیل از مدال آوران استان که در آذر ماه امسال برگزار شد ، نماینده ای نداشته بود با هماهنگی هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان صورت پذیرفته بود به بهمن ماه امسال موکول و در مراسمی جداگانه برگزا خواهد شد

عشوری تصریح کرد: ورزشکارانی که عضو کمیته های بازی‌های بومی و محلی، والیبال،کشتی ، طناب‌کشی، کشتی با چوخه، پرتاب وزنه، هفت‌سنگ کاراته ، فوتبال ، کشتی با کمربند  و ... تجلیل خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی افزود : در این مراسم از 92 ورزشکار قهرمان و عضو تیم های ملی تجلیل میشود که بیش از نیمی از این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات