خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۷۳۷۰۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف حق‌دوست با بیان اینکه پنج شنبه هفته جاری سالروز «قشر بسیج رسانه در کانون جوانان بسیج ارومیه با حضور جمعی از مسئولان، متولیان فرهنگی همچنین اصحاب رسانه برگزار می‌‌شود، اظهار کرد: در این روز از خبرنگاران فعال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت همچنین خبرنگارانی که برای پوشش گسترده کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی فعالیت کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.

وی به برگزاری این مراسم با مشارکت سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی، روابط عمومی سپاه شهدای استان، قرارگاه سایبری استان و ... اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش یک بهانه را به دست می‌دهد تا از خبرنگاران و فعالان زحمت‌کش در عرصه جهاد، شهادت، ایثار و ... تجلیل شود تا اینکه بیش از گذشته و ثابت‌قدم‌تر در این سمت و سو گام بردارند.

این مسئول در ادامه سخنان خود فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عابدین خرم و نماینده ولی فقیه در استان حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی را مهمانان ویژه این مراسم عنوان کرد و گفت: در این گردهمایی سلام و عرض ادبی به خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای رسانه خواهد شد همچنین برنامه پایانی آن صدور یک بیانیه در محکومیت «اغتشاشات اخیر و اهانت به ساحت مقدس اسلام و ارزش‌های انقلاب» می‌باشد.

وی در ادامه روز قشر بسیج رسانه را یک فرصت مغتنم برای بازخوانی رسالت‌های فعالان این عرصه عنوان کرد و بیان داشت: تلاش برای امیدآفرینی در جامعه، معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقشار مختلف مردم، ایجاد روحیه کار و تلاش، نهادینه‌سازی تفکر «ما می‌توانیم و توانستیم» وظیفه رسانه‌‌های جمعی در برهه کنونی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه به دنبال القای روحیه یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم هستند همچنین دستاوردهای نظام را کوچک و کم‌ارزش جلوه می‌دهند، گفت: بنابراین در چنین شرایطی مسئولیت خطیر و مهمی متوجه اصحاب رسانه است و باید ضمن بیان واقعیت‌های تلخ و شیرین درباره چهل سال گذشته برای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

حق‌دوست تلاش برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را یک وظیفه عمومی دانست و اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که مردم ایران به ویژه نسل جوان کشورمان در مقابل آن آسیب‌پذیر شده‌اند این می‌باشد که با هجمه‌های سنگین فرهنگی و اجتماعی روبه‌رو شده‌اند بنابراین باید برای مقاوم کردن آنها در مقابل آسیب‌ها به صورت جدی گام برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه رسانه‌های جمعی فعال آذربایجان غربی در این زمینه بیش از پیش خطیر است، اظهار کرد: خبرنگاران باید درراستای مقاوم‌سازی کشورمان مقابل تهدیدات فرهنگی تلاش کرده و از مرزهای عقیدتی، فرهنگی و اخلاقی نیز پاسداری کنند.

ارسال نظرات