مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیش از ۵۰۰ برنامه آموزشی برای همکاران کمیته امداد در سال جاری پیش‌بینی‌شده است، گفت: تا به امروز نسبت به‌کل سال ۹۵ در زمینه آموزش کارکنان ۱۷ درصد رشد داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مرحله دوم دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان مرکزی  گفت: یکی از برنامه‌هایی که ما در طول سال 96 دنبال می‌کنیم توانمندسازی کارکنان است تا بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه مخاطب داشته باشیم و شرایط و بسترهای توانمندی را در آن‌ها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه آموزشی برای همکاران کمیته امداد در سال جاری پیش‌بینی‌شده است، گفت: تا به امروز نسبت به‌کل سال ۹۵ در زمینه آموزش کارکنان ۱۷ درصد رشد داشته‌ایم و تاپایان سال این میزان دو برابر سال گذشته خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به مزایای آموزش‌های کاربردی و اثربخش برای سازمان و کارکنان خاطرنشان کرد: افزایش روحیه همکاران، توسعه‌سازمانی، اثربخشی تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، رشد فرهنگ‌سازمانی، افزایش اعتمادبه‌نفس و رضایت شغلی از مزایای برگزاری این دوره‌ها است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات