خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب به همراه مسئولین قسمت های نمایندگی ، از حوزه ی شهید نسرین پور تکاب بازرسی نموده و به ارزیابی برنامه ها و اقدامات حوزه پرداختند .
کد خبر: ۸۹۷۳۷۱۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این برنامه در جلسه ای که با حضور فرمانده حوزه و شورای حوزه برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ، وحدت مسلمانان اعم از شیعه و سنی را عامل شکست فتنه ها دانسته و بیان نمودند : وحدت میان جوامع اسلامی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسلمانان باید انجام دهند. بهترین رهنمود این زمینه را قرآن کریم ارائه داده و همواره بر حفظ یکپارچگی مسلمانان تاکید کرده است.

حجت الاسلام سید صادقی افزود : خداوند در سوره آل‌عمران آیه 103 می‌فرماید: «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» در این آیه، کلام الهی مبتنی بر این موضوع است که مسلمانان متفرق نشوند. چون تفرقه میان مسلمانان باعث از بین رفتن قدرت و ‌آبروی آنان خواهد شد. در همین آیه به این مسلمانان توصیه شده که همه به یک ریسمان الهی چنگ بزنند و از آن متفرق نشوند.

حجت الاسلام سید صادقی در ادامه خاطر نشان کرد : توصیه قرآنی این است که با کسانی که عامل تفرقه میان مسلمانان هستند برخورد شود و توطئه‌کنندگان میان جمعیت مسلمین باید تنبیه شوند و حتی اگر کسانی در بین آنان وجود دارند که در مبنای کفر حرکت می‌کنند و قصد نابودی اسلام را دارند باید با آنان مقابله و مقاتله کرد. دلیل این تاکید مستمر بر حفظ وحدت این است که نداشتن وحدت در جامعه اسلامی باعث تزلزل در میان مسلمانان می‌شود.

حجت الاسلام سید صادقی وحدت بین شیعه و سنی و مسلمین را عامل اصلی در شکست فتنه های دشمن دانسته و گفت : حفظ وحدت بین مسلمین و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، تمامی فتنه ها و طراحی های دشمن را با شکست مواجه می سازد و در همین فتنه ی اخیر که سازمان یافته و طراحی شده از سوی دشمن بود ، ملت بصیر ما با حفظ وحدت و پیروی از رهبر فرزانه خود توانستند بار دیگر درس عبرت انگیزی به دشمن بدهند و به جهانیان ثابت کنند که این فتنه گری ها در مقابل ملت بزرگ و واحد ایران اسلامی هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید و همواره ذلت و خواری را برای دشمنان اسلام خواهد داشت .

ارسال نظرات