خبرهای داغ:
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در فهرست جمعیت بدهکاران مالی غیرکلاهبردار رتبه هفتم کشور را دارد، گفت: 505 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک خیران هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۴۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی‌پور در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 500 زندانی مرد و 5 زندانی زن جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل کیفری می‌کنند.
وی ادامه داد: به دلیل مبلغ بالای بدهی برخی از این محبوسان و همچنین تعدد آن‌ها در صدد هستیم با تکیه بر موضوع صلح و سازش ضمن جلب گذشت حداکثری از پرونده‌ها، زمینه آزادی بسیاری از محکومان تحت حمایت این مجموعه حمایتی را تا پایان سال جاری فراهم کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: طبق تاکید دستگاه قضایی در راستای گسترش فرهنگ مصالحه امیدواریم در قالب برنامه‌های ویژه ستاد استانی با اولویت زندانیان سرپرست خانواده و نسوان، آمار محکومان غیرعمد فعلی را در آینده‌ای نزدیک به نصف کاهش دهیم.
وی ادامه داد: تحقق این مهم در گرو شناسایی درست مشمولان مساعدت است که در این مورد طی هفته گذشته تا کنون بازدید‌هایی از زندان مرکزی تبریز و ندامتگاه شهرستان سراب داشتیم.
تقی پور اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ کدام از زندان‌های این استان مددجوی واجد شرایطی با بدهی کمتر از 100 میلیون ریال نداریم.

ارسال نظرات