جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

مسئولین نسبت به رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف استان گام بردارند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: انتظار می‌رود مسئولین نسبت به رفع مشکلات مردم این منطقه توجه نشان دهد و در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف استان گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۵۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار حجت‌اله دستجانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه شهید مطهری(ره) گفت: توجه به اقتصاد، معیشت و انجام کار‌های بنیادی و اصیل نسخه شفابخش اقت به شمار اقتصاد کشور است که در این راستا انتظار می‌رود مسئولان نسبت به این مقوله توجه نشان دهند.

وی افزود: مردم کشور و به ویژه استان مرکزی با اینکه در دوران دفاع مقدس تهدیدی متوجه آن‌ها نبود، اما هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: مردم این خطه شایسته خدمت و شایسته تکریم هستند، بنابراین نه تنها نیازمند ترحم نیستند و پای انقلاب ایستاده اند.

سرهنگ پاسدار دستجانی ادامه داد: در چند روز گذشته اولین شهری که مردم آن با تجمع چندین هزار نفره خود در مقابل اغتشاشگران ایستاد شهر اراک بود که نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه ملت در اسلام، امام و ولایت ذوب شده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولین نسبت به رفع مشکلات مردم این منطقه توجه نشان دهد و در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف استان گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات