مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: راهکار مقابله با دشمنان در کنار وحدت، انسجام و اتحاد، حفظ روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی و یکپارچگی مابین مردم و مسوولان است تا مردم احساس نکنند که مسئولان از آنها جدا هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۵۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: حیات و زندگی انسان بر دو قسمت زندگی مادی و معنوی بوده که زندگی معنوی پایه و اساس حیات انسان است و بدون آن زندگی کردن کار بسیار دشوار و مشکلی است.

وی افزود: پایه و اساس حیات معنوی ایمان به خدا و عمل صالح و خدمت به بندگان خداست و به همین جهت در قرآن هر کجا ایمان به خدا آمده پس از آن عمل صالح ذکر شده است؛ حیات معنوی انسان‌ها در گرو ایمان به خدا و خدمت به مردم بوده و باید اقتضای آنها را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در روایات آمده است ایمان انسانی کامل نمی‌شود مگر اینکه انسان دین خود را شناخته و بدان عمل کرده و مدیریت صحیح اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد و از طرفی و سو مدیریت و بی‌تدبیری نباید وجود داشته باشد.

حجت الاسلام عبدی سوء مدیریت را عامل فقر و بدبختی و ویران کننده سرمایه‌ها و از بین برنده ظرفیت‌ها دانست و گفت: امروز عظمت انقلاب اسلامی را دشمنان بر نمی‌تابند و دشمنان به دنبال فرصت طلبی و ضربه زدن هستند.

وی افزود: زمینه اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بوده و قطعا این مسائل به دنبال استفاده از معضلات مختلف به خصوص بیکاری و گرانی است و در این راستا باید با برنامه‌ریزی زمینه نفوذ دشمن را از بین ببریم؛ این حادثه برای مدیران باید به عنوان بیدارکننده باشد، چراکه دشمن شبانه‌روز در حال فعالیت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: باید از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که مسائل اخیر را کنترل کردند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به حمایت ملت ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: حماسه‌ای که مردم ایران در دی ماه خلق کردند واقعا بی‌نظیر بود، مردم تاکنون کوتاهی از خود نشان نداده‌اند و در این روز به صحنه آمده و فتنه جدید غربی عربی را کور و خنثی کردند.

وی افزود: دشمن هیچگاه غافل نیست و لذا مدیران دستگاه‌ها باید آمادگی داشته و نسبت به حل مشکلات مردم توجه کنند؛ راهکار مقابله با دشمنان در کنار وحدت، انسجام و اتحاد، حفظ روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی و یکپارچگی مابین مردم و مسئولان است تا مردم احساس نکنند که مسئولان از آنها جدا هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه نجات بخش جامعه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اقتصادی باید به صورت جدی وارد عمل شده و شاهد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات