خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز دادگستری کل استان همدان:
معاون فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز دادگستری کل استان همدان با اشاره به بازدارندگی نماز از فحشا و منکر گفت: فرد با تأسی به نماز از رذایل اخلاقی دور می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۶۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

تأسی به نماز فرد را از رذایل اخلاقی دور می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدوند در سومین جلسه  دبیران ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به بازدارندگی نماز از فحشا و منکر اظهار داشت: دروغگویی، تجمل گرایی، فحاشی ، احترام نگذاشتن به والدین و خانواده از مصادیق منکر است که فرد با تأسی به نماز از این رذایل اخلاقی دور می شود.

وی افزود: باید سعی کنیم مردم نمازخوان شوند و این امر باید از دوران کودکی فرد و توسط دستگاه های آموزشی و پرورشی آغاز شود که به مراتب هزینه های کمتری برای جامعه خواهد داشت.

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز همدان نیز به فعالیت های اقامه نماز در زندان های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های تصویری و شفاهی، فعالیت‌های بسیار خوبی در زندان های استان در حال انجام است که از نزدیک مشهود و ملموس است.

حجت الاسلام تمیمی بر امر تربیت در زندان ها و تأثیر روحانی مجرب در امور تربیتی اشاره و عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان همدان با همکاری مرکز تخصصی نماز قم آمادگی دارد روحانیون شاغل در زندان های استان را به نحو مطلوب آموزش دهد.

در ادامه نیز دبیران شوراهای اقامه نماز زندان‌های استان به اقدامات شاخص اقامه نماز در زندان خود پرداخته و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه  کردند و ر این جلسه هم اندیشی، مسئولین فرهنگی به ارائه راهکار هایی و پیشنهاداتی در راستای  هرچه بهتر شدن فعالیت های فرهنگی در امر اقامه نماز  پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات