معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسیار مهم هیات های مذهبی در خنثی سازی توطئه های دشمنان گفت: 93 هزار هیات مذهبی در کشور فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۸۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام حسین روحانی نژاد افزود: دوران دفاع مقدس که همه توان کشور بسیج شده بود، دشمن با مطالعه این بسیج مردمی دریافت که حرکت های مردمی از سوی مساجد و هیات های مذهبی هدایت و تامین می شود.
وی ادامه داد: از این رو نفوذ به هیات ها مذهبی از لحاظ محتوا و گسترش خرافات در دستور کار دشمنان نظام و اسلام قرار گرفت تا به این طریق مردم را از مساجد و هیات های مذهبی دور کنند.
حجت الاسلام روحانی نژاد اظهارکرد: بر اساس بررسی های انجام شده هر فرد ایرانی در طول سال حداقل یکبار در هیات های مذهبی حضور می یابد.
وی با تاکید بر اینکه مناسبت های مذهبی فرصت بزرگی برای گسترش اسلام ناب محمدی است ، افزود: اگر برنامه ریزی های لازم به وسیله برگزار کنندگان این مناسبت ها انجام نشود، نخواهیم توانست جامعه را دین باور و به ارزش ها پایبند کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: باید مناسبت های مذهبی همانطور که از سوی اولیای دینی به ما وارد شده، حفظ شود و نباید مناسبت سازی ایجاد شود که بسیار مضر است.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال تخریب هیات های مذهبی و مساجد و ضروری است که هوشیارانه عمل کنیم.
حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به اینکه فتنه 88 با حضور هیات های مذهبی در صحنه خاموش شد، گفت: فتنه اخیر نیز که مطالبه به حق مردم از سوی دشمنان به فتنه ای تبدیل شده بود که دشمن در آن موج سواری می کرد، با حضور گسترده مردم و هیات های مذهبی خاموش شد.
وی افزود: هیات های مذهبی نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
وی تاکید کرد: مناسبت های مذهبی یوم الله هستند و باید آن ها را گرامی داشته و حفظ کنیم.

ارسال نظرات