سردار علی فضلی در جمع رزمندگان فاتح کربلای 5 استان چهارمحال و بختیاری در معراج الشهدای اهواز گفت: من شما را در خلوزه ها دیدم و همیشه از شما به نیکی یاد می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۲۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ 600 نفر از رزمندگان فاتح عملیات کربلای 5 استان چهارمحال و بختیاری که سرزمین نور سفر کرده بودند با حضور سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در معراج الشهدای اهواز گردهم آمدند تا با آرمانهای والای دفاع مقدس و شهدا تجدید عهد و پیمان کنند.

سردار علی فضلی در این مراسم که در فضایی آکنده از معنویت فرهنگ ایثار و دفاع مقدس و در جوار پیکر پاک و مطهر سه شهید تازه تفحص شده برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای راه بصیرت را گرامیداشت.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: در مسیر تعیین کننده ای قرار گرفته ایم و از خداوند متعال می خواهیم در مسیر شهدا پایمان نلغزد و در گرد و غبار راه دین خدا مسیر را درست بپیمائیم.

وی، با اشاره به رشادت های رزمندگان تیپ و لشگر عملیاتی 44 قمربنی هاشم علیه السلام در صحنه های مختلف دفاع مقدس و عرصه جهاد و شهادت، تصریح کرد: من مجاهدت های شما پیشکسوتان را در خلوزه ها دیدم و همیشه از شما به نیکی یاد می شود.

سردار فضلی، با تشریح گوشه هایی از عملیات پیروزمند کربلای 5 و رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در تصرف دژ شلمچه، تإکید کرد: ایمان، توسل به معصومین علیهم السلام، عشق به حضرت امام(ره) و روحیه شهادت طلبی باعث پیروزی رزمندگان در عملیات کربلای 5 شد.

این مقام ارشد نظامی، پاتک های سنگین ارتش بعثی در این عملیات را یادآور شد و ترکیب نیروهای شرکت کننده در این عملیات را حدود 80 تا 85 درصد نیروی بسیج یعنی خودِ مردم دانست و اظهار کرد: می توان گفت عملیات کربلای 5 با حضور مردم توانست به همه اهدافش برسد.

وی رشادت های رزمندگان در عملیات کربلای 4 را نیز یادآور شد و با اشاره جاسوسی منافقین کوردل در افشای زمان این عملیات، گفت: شهید میثمی عزیز پیروزی به دست آمده در عملیات کربلای پنج را مرهون ایثار رزمندگان در عملیات کربلای 4 می دانست .

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به این که؛ قرآن، عترت و مردم سه پایه و رکن انقلاب اسلامی به شمار می روند؛ فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز پیش را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ملت با بصیرت و وفادار و انقلابی ایران اسلامی قدردانی کردند و فرمودند:" نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت تشکر می‌کنم؛ ملت ایران حقیقتاً ملتی رشید، بابصیرت، وفادار، باهمت، زمان‌شناس و لحظه‌شناس است و می‌داند که لحظه‌ی حرکت، چه زمانی است".

سردار فضلی، حضور مردم در صحنه های مختلف را مهم ارزیابی کرد و خنثی سازی توطئه های دشمنان را مرهون این حضور آگاهانه و به موقع و با بصیرت ملت دانست.

وی در پایان با تإکید بر ورود پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت به میدان انتقال فرهنگ منیع دفاع مقدس از حضور هفت میلیون زائر طی سال گذشته در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

ارسال نظرات