فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: پیشکسوتان سپاه و بسیج همچنان در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز بوده و هر لحظه آماده باش دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۲۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

پیشکوستان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه در همایش انس و مودت پیشکسوتان جبهه، جهاد و شهادت در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه شهرستان اردبیل که در مجتمع ولایت برگزار شد با اشاره به آزادسازی تل قرین در سوریه اظهار داشت: تل قرین در سوریه را خدا آزاد کرد و آزادی این تل برای رزمندگان تبدیل به یک رویا شده بود که با عنایات خدا و اراده قوی رزمندگان جبهه مقاومت این پیروزی به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: در آزاد سازی تل قرین جنگ از حالت عادی کناره گیری کرده بود و جنگ در آن زمان حالت عاشورایی داشت و رزمندگان در مقابل دشمن عاشورایی ایستاده بودند و وضعی ایجاد شده بود که قابل توصیف نیست و غیرت، شهامت و شجاعت و روحیه حماسی رزمندگان سپاه از طرف ملت برای پیروزی به نمایش گذاشته شد و این نشان دهنده این است که همه در یک مکتب خاص تربیت دیده اند.

وجود پیشکسوتان بزرگترین پشتوانه و گرمی برای رزمندگان و مدافعان حرم

نوعی اقدم گفت: در 8 سال دفاع مقدس هر آنچه از شما عزیزان که آن زمان حماسه سازان جنگ بودید یاد گرفتیم و همه آموخته ها را به دست گرفته و با عنوان سفیر عشق و مقاومت در مقابل دشمنان در دست گرفته و مقابل پلیدی ها و ظلم های آنها ایستادیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: یکی از زیباترین سرمایه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و خاطره زندگی پاسداران اگر گفته شود و شنیده شود خیلی ها را متحیر خواهد ساخت و اهل قلم بروند پای صحبت پاسداران بنشینند  خاطرات این عزیزان را به قلم بکشند که چگونه با خدا معامله کرده و چگونه زندگی کرده اند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به جانفشانی های سبزپوشان حریم ولایت گفت: پاسداران کارهایی انجام دادند که با ارزش پولی و مالی قابل قیاس نیست و همه آنها با انگیزه الهی و با اخلاص به عاطفه و عشق فرزندان پشت با زده و نگذاشتند این نظام و اسلام دست نااهلان بیافتند و حافظ این ارزشها و باورهای دینی شدند و زندگی سبز پوشان ولایت برای آیندگان و همه عبرت است که عاطفی ترین، خدایی ترین و با اخلاص ترین زندگی را پشت سرگذاشتند.

پیشکوستان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز هستند

پاسداران در سخت ترین شرایط حامی ولایت خواهند ماند

وی افزود: پاسداران حریم ولایت و اسلام در همه صحنه ها حضور داشتند و هر لحظه آماده باش هستند و اگر خاکستری و غباری بر علیه این کشور و ملت دیده شود این پاسدار ها هستند که بی قرار می شوند و برای مقابله با دشمنان در صحنه حضور پیدا می کنند چرا که پاسدار جان و مال و غیرت خود را در راه این کشور و در راه اسلام گذاشته است.

نوعی اقدم خطاب به پیشکوستان سپاه گفت: شما حماسی زندگی کرده اید و حماسی جنگ کرده اید و کاری کرده اید که امام خمینی(ره) فرمود، اگر سپاه نبود کشور نبود.

بزرگترین سرمایه پیشکسوتان گذشته آنهاست

وی خطاب به پیشکسوتان و پاسداران گفت: بزرگترین سرمایه شما گذشته شماست و بایستی به گذشته خود افتخار کنید و این گذشته را حفظ کنید و دفاع کنید و این را مطمئن هستیم که اگر روزی سختی و جنگ باشد بازهم شما پیشکسوتان در صحنه ها حضور خواهید یافت و شما قهرمان هستید.

نوعی اقدم ادامه داد: شما عزیزان بازنشسته پیشکسوت سپاه پاسداران در پیروزی 8 سال دفاع مقدس نقش عظیمی و غیر قابل وصف داشته اید و دیروز شما رزمندگان عاشق مجاهد بوده اید و زین پس هم به شما احتیاج داریم و حمایت شما عزیزان پیشکسوت و همه مردم قوت قلبی برای ما رزمندگان خواهد بود.

پیشکوستان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب پیشتاز هستند

راه ما و خط ما نوکری ملت، سربازی ولایت و نوکری ملت در رکاب ولایت

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: راه ما و خط ما نوکری ملت، سربازی ولایت ، نوکری ملت در رکاب ولایت و این شعار را میدهیم که جانمان فدای ولایت است و ما انسانهای آزاده و بزرگی هستیم و سرباز رهبر خود خواهیم بود و ارباب ما خدای متعال و فرمانده ما رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای است و جز آنها به هیچ کس سرخم نخواهیم کرد و برای اثبات این پیام جان و مال خود را خواهیم داد.

ارسال نظرات