خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه:

نبرد امروز، نبرد رسانه ای است/ گوش های زیادی در جهان آماده شنیدن پیام انقلاب اسلامی است

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران، با بیان اینکه کشور ما فافد یک نظام واحد اطلاع رسانی است، گفت: دشمنان ما سیستم اطلاع رسانی واحدی را برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده اند و در این زمینه تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۴۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار رمضان شریف، صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان، با اشاره به اهمیت گفتمان در جامعه جهانی، اظهار کرد: گفتمان کمونیستی جماهیر شوروی و لیبرال دموکراکسی دو گفتمان مهم در سال ها و قرن های گذشته بود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ادامه داد: این دو گفتمان توانسته بود حتی افراد حاضر در یک نژاد را نیز به سمت خود بکشاند که نمونه آن کره جنوبی و کره شمالی، یا آلمان شرقی و آلمان غربی است.

وی با بیان اینکه، این دو گفتمان با دو پیمان بزرگ نظامی حمایت می شد، عنوان کرد: حامیان این گفتمان ها برای این که از این گفتمان ها حراست کنند ساز و کار نظامی نیز پیش بینی کرده بودند.

سردار شریف با بیان اینکه این اهمیت گفتمان ها، اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به سرعت در جهان رشد کرد و بسیاری از کشورهایی که کسی انتظار نداشت، امام را و انقلاب اسلامی را شناختند و پیام آن را دریافت کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، با بیان اینکه همین اهمیت و رشد موجب شد که غربی ها و شرقی ها به مبارزه با انقلاب اسلامی بپردازند، گفت: باید به این نکته بپردازیم که چرا با شروع انقلاب اسلامی دو نظام غرب و شرق به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند.

شریف ادامه داد: در همه وقایع پیش از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در انقلاب اسلامی، شوروی و غرب در مبارزه با انقلاب اسلامی هم صدا و هم آوا بودند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی سعادت بشر است، گفت: این گفتمان برآمده از متن دین الهی است و رسانه انقلاب اسلامی در محتوای تولید گفتمان بی نظیر بوده است.

گوش های زیادی در جهان آماده شنید پیام انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه گوش های شنوای زیادی در جامعه جهانی برای شنیدن پیام جمهوری اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: جغرافیای مخاطب به وسعت جهان آماده شنیدن گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امام، با عظمت و در اوج دشمنی دشمنان، آن نامه را به گورباچف نوشت و گفت شما به تاریخ پیوستید.

رهبری انتهای دنیای غرب را در نامه خود به جوانان غرب پیش بینی کردند

وی با بیان اینکه همین تعبیر را در نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب وجود دارد، تصریح کرد: این که گفتمان غرب نمی توان سعادت انسان ها را تامین کند را می توان در امثال جنبش وال استریت دید.

وی با بیان اینکه دلیل مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی محتوای گفتمان انفلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول 39 سال گذشته ددمنشان و بدخواهان، از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم کوتاهی نکردند.

هیچ یک از ترفندهای دشمنان نتوانست مردم را انقلاب اسلامی برگرداند

وی با اشاره به فتنه های دشمنان در طول 39 سال گذشته، بیان کرد: هر کدام از این ترفندهای دشمن علیه غرب می توانست یک ملت را از پا درآرود اما هیچ کدام از این ترفندها و تمام هزینه های سنگینی که برای آن کردند نتوانست مردم ما را از مسیر خود برگرداند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد این را بگوید نظام دینی برآمده از ولایت فقیه نظام کارآمدی نیست، خاطرنشان کرد: امروز به خوبی شاهد هستیم و می بینیم که ما اگر مولفه های اصلی کارآمدی را نگاه کنیم بخشی از آن ها این است که امروز می بینیم ایران کشوری که توانسته امنیت مردم خود را تامین کرده و زیرساخت های خود را با وجود تمام تلاش های دشمن به وضع مطلوب برساند.

نبود یک نظام واحد اطلاع رسانی در کشور برای حمایت از انقلاب اسلامی حس می شود

وی با بیان اینکه نظام ما فافد یک نظام واحد اطلاع رسانی است، گفت: دشمنان ما سیستم اطلاع رسانی واحدی را برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده اند و در این زمینه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه خنده دار است که کسی بگوید ایران در دوران پهلوی پیشرفت داشته است، تصریح کرد: قدرت رسانه ای دشمن نگذاشته است که جنایت های نظام شاهنشاهی برای همه بازخوانی شده و پیشرفت های انقلاب اسلامی برای همه تبیین شود.

وی با اشاره به آمار موجود در زمان طاغوت، عنوان کرد: پیش از انقلاب 70 درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کرده اند و روستا در آن زمان به جایی می گفتند که هیچ خدماتی در آن وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه ما از لحاظ نظامی وابسته کامل به دشمن بودیم، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی می گوید آمریکایی ها در آموزش ها فقط به ما اجازه می دادند که تنها لوله توپ را گریس کاری کنیم و اجازه نزدیک شدن به قطعات توپ را نمی دادند.

وی ادامه داد: امروز ما قادر هستیم در هر سطحی با دشمنان انقلاب اسلامی مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه ترسیم چهره انقلاب اسلامی در طول این 39 سال چهره ای امیدوارکننده است، عنوان کرد: مردم ایران در تمام دنیا مردمانی هستند که با آن ها از روی احترام برخورد می شود، شما به رفتارهای همراه با بغض رسانه های دشمنان نگاه نکنید.

وی با بیان اینکه امروز آیا امروز از صدام و ژنرال های پرستاره او خبری هست، گفت: اما امروز مزار بسیجیان گمنام ما محل زیارت مردم و نیایش های آنان شده است.

تصویری که دشمن از خود برای جوانان ما می سازد با واقعیت ها تفاوت بسیاری دارد

وی با بیان اینکه کسانی که در حوزه سانه کار می کنند باید بدانند که تصویری که دشمن از خود برای جوانان ما می سازد با واقعیت ها تفاوت بسیاری دارد، اظهار کرد: آن ها تلاش می کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا را در ذهن جوانان و افکار عمومی ما به چالش بکشانند.

وی افزود: یکی از تیم های پژوهشی فرانسوی ها که برای بررسی پیروزی ما بر حزب بعث عراق انجام داده است، در محتوای خودش اعلام کرده است که از مطالعه وصیت نامه شهدای ایران به سه جمله مشترک رسیدیم که فرهنگ مستحکم مذهبی خانواده ها در ایرانیان، فرهنگ قرآن و اهل بیت و رهبری دینی دلایل پیروز بر صدام است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با ایران باید این سه مولفه را تضعیف کنند، گفت: نسخه شفابخش پیروزی ما در نبرد با دشمنان توسعه سبک زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر این نسخه شفابخش در دستور کار دستگاه های اجرایی و رسانه ای کشور قرار می گرفت شاید ما شاهد برخی از حوادث امروز نبودیم.

وی گفت: توجی فرهنگ قرآن، تعالیم پیامبر اکرم و پیوند بین امت و امام شفابخش جامعه ما است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران حرفه ای ما باید علاوه بر زندگی روزمره خود باید به این نکته توجه کنند که این کشور با چه هزینه های به دست ما رسیده است و ما چه وظیفه مهمی برعهده داریم؛ امروز نبرد، نبرد رسانه ای است و نبرد بین یاس آفرینی و امید آفرینی است.

وی با بیان اینکه، ما منکر برخی نارسایی ها نبوده و نیستیم، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره توصیه امام و مقام معظم رهبری رسیدگی به محرومان و مستضعفان بوده است؛ اما این به معنی این نیست که نظام قادر نیست مشکلات خود را برطرف کند.

وی اظهار کرد: اگر بچه های شما توانستند بعد از جنگ تحمیلی صنعت و حوزه نظامی ما را به این نقطه برسانند که دوست و دشمن را به حیرت وادارد، در حوزه اقتصادی و برطرف کردن بیکاری نیز می توانند این گونه اقدام کنند، اما باید به داشته ها و توانمندی های خود اعتماد کنیم.

ارسال نظرات