مراسم استقبال و وداع شهید حجت‌الله خانلرخانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان شاهرود بعد از سی و پنج سال در میدان هفتم تیر شاهرود و در دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۴۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج دانشجویی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان شاهرود مراسم استقبال از شهید حجت‌الله خانلرخانی بعد از سی و پنج سال در میدان هفتم تیر شاهرود و در دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود برگزار شد. پیکر شهید حجت‌الله خانلرخانی در آیینی توسط بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا و مردم ولایتمدار شاهرود در سطح شهر و در کانون جوانان بسیج و استودیو تختی شاهرود تشییع شد.
مراسم وداع با این شهید در مسجد غربا همراه با یادواره شهدای عملیات رمضان با حضور مسئولین شهرستان و خانواده شهدا و ایثارگران شاهرود برگزار شد.
در این مراسم عید محمد سعیدی از رزمندگان عملیات رمضان و هم‌رزم شهید خانلرخانی در سخنانی اظهار کرد: شهید خانلرخانی همواره با ادب رفتار می‌کرد و ظاهری مرتب و آراسته داشت.
وی بر تداوم راه شهدا تأکید و وظیفه همه را حرکت در مسیر شهدا عنوان کرد.
ایوب حسین پور از یادگاران و راویان دفاع مقدس نیز در مراسم وداع شهید خانلرخانی با اشاره به اینکه بعد از سی و پنج سال شهید خانلرخانی را در خواب دیده است، گفت: بنده که بسیار مشتاق دیدن مجدد شهید بودم، چند ماه پیش نزدیک اذان صبح شهید خانلرخانی را در خواب دیدم و بسیار خوشحال شدم.
وی همچنین به موضوع شفا گرفتن مادر شهید از فرزندش اشاره کرد و گفت: مادر شهید شدید بیمار شده بود و حتی در کما رفت و بعد ازآن که به هوش آمد و مرخص شد گفت: من در کما فرزندم حجت را دیدم که به من گفت: تو مشکلی نداری و به زودی مداوا خواهی شد و از بیمارستان مرخص شده و به خانه برمی‌گردی.
بعد از آنکه مادر شهید به هوش آمد، بی‌قرار بود که شهیدش برگردد تا اینکه چند روز پیش برادر شهید تماس گرفت و خبر آمدن حجت را به او داد.
لازم به ذکر است مراسم تشییع شهید ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۱ دی ماه از کانون جوانان بسیج شاهرود آغاز و پس از تشییع در شاهرود به زادگاهش در روستای قاسم‌آباد خانلر انتقال داده شده و ساعت ۱۰:۳۰ در این روستا تشییع می‌شود.
مراسم یادبود شهید پنجشنبه بعد از نماز مغرب با سخنرانی فرمانده سپاه استان سردار حسن حسن‌زاده در حسینیه روستای قاسم‌آباد برگزار می‌شود.
شهید حجت‌الله خانلرخانی متولد دوم مهر ماه سال ۱۳۴۰ در روستای قاسم‌آباد خانلر شهرستان شاهرود است که در ۲۶ تیر ماه سال ۶۱ در عملیات رمضان در محل پاسگاه زید به شهادت رسید و پیکر وی به تازگی تفحص و بعد از گذشت ۳۵ سال به زادگاهش انتقال داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها