خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: مردم در برهه های مختلف همراه و همگام با نظام اسلامی، دماغ دشمن را به خاک مالیده اند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۵۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با گرامیداشت ایام الله 19 دی بیان کرد: این روز ها روزهایی است که از جنس مردم است و روز هایی چون حماسه حضور حماسه ای چون قیام روز 19دی که قیام مردم قم در سال 56 تا روز 9دی که میثاق امت با ولایت در سال 88 می باشد و البته این روز های امسال هم قیام مردمی علیه فتنه جدید یعنی آشوب واغتشاش بوده است.

وی افزود: گر چه ابتدای امر ، مردم به گرانی و مشکلات معیشتی و اقتصادی اعتراض کردند که این اعتراض مطالبه به حق و قانونی مردم است اما در این وسط عده ای سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و شعار های ساختار شکنانه ای دادند و عده ای هم هدفمند و سازماندهی شده وارد شدندکه افرادی گول انها را خوردند و به جان و مال واموال عمومی خسارات وارد کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه آبیک خاطر نشان کرد: با تمامی این اوصاف دشمن همیشه از این نکته غافل بوده و از این نقطه ضربه خورده وآن نقطه هم مردم فهیم و با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی است که دوباره زمان شناسی خود را ثابت نمودند.

حجت الاسلام پنجی بیان کرد: مردم ما با مردم زمان مشروطه و ملی شدن صنعت نفت تفاوت فاحشی دارند چرا که در آن دوران دشمن با مکر وحیله بین مردم و رهبران فاصله انداخت که نهایتا در مشروطه منجر به قلدری رضا خان و در ملی شدن صنعت نفت منجر به ادامه استبدادی رضاخان شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: اما در انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری انقلاب مردم نقش افرین بودند و در ادامه روند حرکتی انقلاب نیز مردم در برهه های محتلف همراه و همگام با نظام ، دماغ دشمن را به خاک مالیده اند و برهه ای چون هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در فتنه های مختلف مثل فتنه 78و88 و امروز هم به برکت بصیرت و هوشیاری مردم در فتنه 96باز هم نقش آفرین شدند و با همین بصیرت و هوشیاری ما انشاالله این پیچ تاریخی را به سلامت طی خواهیم کرد و با شکست مکرر دشمن، آینده دور را هر چه نزدیکتر خواهیم دید .

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها