سید ساجد یعقوبی
با حضورمدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران:
فرودگاه پارس آباد پس از پنج سال تعطیلی پیش از ظهر امروز با فرود هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۵۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

پس از 5 سال فرودگاه پارس آباد مغان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران در فرودگاه پارس آباد به خبرنگاران گفت : فعلا با توجه به وضعیت آب و هوایی پروازها به فرودگاه پارس آباد به صورت چارتری انجام خواهد گرفت اما از 22 بهمن ماه سال جاری پروازهای دایمی به این فرودگاه دایر خواهد شد.

رحمت الله مهابادی مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور نیز گفت: در فرودگاه پارس آباد از این پس شاهد فرود هواپیماهای بزرگ خواهیم بود  و امسال ودر سال 97 برنامه های ویژه ای برای توسعه امکانات فرودگاه های استان اردبیل بیشتر 700 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که به دنبال کارهای تخصیص دریافت اعتبار هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پنج سالی میشود که فرودگاه شهرستان پارس آباد به دلیل نبود امکانات و محدود بودن امکان فرود تعطیل بود که امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی بازگشایی شد.

گفتنی است فرودگاه پارس آباد با صرف هزینه 26 میلیارد تومان و بازسازی ساختمان و باند برای فرود هواپیماهای بزرگ که تعدادی زیادی از مسافران را جابجا خواهد نمود بازگشایی گردید و از امروز هر هفته 2 پرواز از تهران به سمت پارس آّاد مغان و همینطور بالعکس انجام خواهد شد این در حالی است که در اردبیل دو فرودگاه بین المللی وجود دارد.

 

ارسال نظرات